نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره عکس و پوستر هیئت برگزار شد

همزمان با ایام فاطمیه نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره عکس و پوستر هیئت در دهاقان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۷۲۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره عکس و پوستر هیئت با همت کانون بسیج رسانه، هیئت جوانان و نوجوانان عاشورایی رزمندگان اسلام در محل نگارخانه صبا، با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.
مسئول کانون بسیج رسانه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی از آثار هنری افزود: باید شرایط را برای ایثار فاخر در شهرستان با وجود توانمندی های جوانان منطقه مهیا کنیم.
احمد عسگری زاده با تأکید بر حمایت مسئولان از مؤسسات و کانونهای فرهنگی، شهرستان دهاقان بیان کرد: آنچه می تواند نشاط و روحیه را در جوانان زنده کند و آنها را به آینده امیدوار سازد ایده های نو و خلاقانه برای حضور در عرصه جامعه می باشد.
وی در ادامه افزود : سوگواره عکس و پوستر هیئت را نمونه ای حضور تخصصی جوانان پرشور ایران زمین برای خلق آثار هنری در جهت ماندگاری، نشر ارزشها و عشق به عاشورا و اهل بیت برشمرد که توسط جمعی از فعالان انقلاب اسلامی با نام جامعه ایمانی مشعر شکل گرفته است.
عسگری زاده با اشاره به اینکه باید هنر دیده شود، خاطرنشان کرد: مکان فعلی نگارخانه، مکان مناسبی نیست و از همه مسئولان و شهروندان درخواست نمود با تبلیغ بیشتر بتوانند حضور دیگران را در نمایشگاه سوگواره عکس و پوستر هیئت پررنگ تر نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار