تکرار/دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خبر داد:

برپایی نمایشگاه˝مدرسه انقلاب˝از 14 بهمن در 32 استان/اعلام برگزیدگان در روز ملی انرژی هسته‌ای

خبرگزاری پانا: دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب از چهاردهم بهمن همزمان با روز انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری در سطح 3 هزار مدرسه دخترانه و پسرانه سراسر کشور آغاز به کار خواهد کرد و تا 25 بهمن ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

کد مطلب: ۴۶۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حامد علامتی در نشست خبری که امروز در محل ساختمان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولایت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت با بیان اینکه در آستانه سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ویژه برنامه هایی را در سطح مدارس و با مشارکت و همراهی دانش آموزان برگزار می کند.


وی با اشاره به جشنواره مدرسه انقلاب افزود: این طرح با عنوان مدرسه انقلاب برای نخستین بار از سوی اتحادیه در سطح مدارس متوسطه 32 استان کشور برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه انقلاب از چهاردهم بهمن ماه در سطح 3 هزار مدرسه کشور

اعلام برگزیدگان مدرسه انقلاب در 20 فروردین 92

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و رفتارسازی و تجربه آفرینی از راهبردهای اصلی در برگزاری این جشنواره است، اظهار کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب از چهاردهم بهمن همزمان با روز انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری در سطح 3 هزار مدرسه دخترانه و پسرانه سراسر کشور آغاز به کار خواهد کرد و تا 25 بهمن ماه به کار خود ادامه خواهد داد.


علامتی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره مدرسه انقلاب در 20 فروردین ماه 92 همزمان با روز ملی انرژی هسته اعلام و در تیرماه 92 از آنها تقدیر خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزش های انقلاب در سطح مدارس، پرچمداری آرمانهای انقلاب در محیطهای دانش آموزی، تقویت بینش و بصیرت و ایمان دانش آموزان، شناخت سیر تاریخی، اصول ارزشی ودستاوردهای انقلاب اسلامی، تحقق دو ماموریت نیروسازی و جریان سازی در سطح مدارس، بازخوانی سخنان امام و مقام معظم رهبری در مقاطع خاص پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله اهدافی است که در این جشنواره دنبال می شود.


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به موضوعات و سرفصل های مدرسه انقلاب ادامه داد: مفاهیم کلیدی در انقلاب اسلامی همچون ولایت فقیه، عدالت، استقلال، پیشرفت، تاریخ انقلاب اسلامی یکی از سرفصل های مطروحه در این جشنواره است.


علامتی تصریح کرد: شناخت ابعاد اسلامی، اندیشه امام و رهبری، اهداف و آرمانهای اسلامی نیز از دیگر عناوین موضوعات و سرفصل های جشنواره مدرسه انقلاب است.


دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان اضافه کرد: جشنواره مدرسه انقلاب به صورت غرفه در سطح مدارس اجرا می شود که هر غرفه با یک موضوع خاص طراحی می شود. همچنین اجرا و روایت گری غرفه نیز بر عهده خود دانش آموزان است.


وی با بیان اینکه مخاطبین جشنواره مدرسه انقلاب عموم دانش آموزان، والدین و حتی فارغ التحصیلان هستند اظهار کرد: سایت جشنواره مدرسه انقلاب به آدرس www.jashnvare-anjoman.ir در اختیار دانش آموزان جهت اطلاع و بهره مندی قرار دارد.


علامتی با بیان اینکه بسته های مختلف تبلیغی و محتوای، پوسترها و کتابها و سی دی ها به مدارس استان ها اعزام شده است تا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، افزود: در دهه فجر برنامه اعزام روحانی به مدارس را در اکثر استان های کشور خواهیم داشت تا گفتمان های اسلامی را تشکیل دهند.

برگزاری جشن های مختلف در استان ها به مناسبت دهه مبارک فجر


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اضافه کرد: همایش ها و جشن های مختلفی در استان ها ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد. بازدید از موزه عبرت، بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری، آشنایی با دانشمندان جوان انقلاب اسلامی، حضور در مزار شهدای دانش آموز به منظور تجدید میثاق با هم کلاسی های آسمانی از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر است.

معرفی پیشخوان ملی کتاب جهت ارائه مشاوره تخصصی و ارسال کتاب


وی با معرفی پیشخوان ملی کتاب و محصولات فرهنگی اظهار کرد: این پیشخوان با هدف ارائه مشاوره تخصصی و ارسال کتاب ها و محصولات مفید برای دانش آموزان در طول سال راه اندازی شده که در دهه فجر نیز به طور ویژه با شماره پیامک 3000253355 و شماره تلفن 7836138-0251 در این زمینه به دانش آموزان خدمات می دهد.


علامتی همچنین عنوان کرد: سامانه پاسخگویی به سوالات دانش آموزان با عنوان همراز و با شماره تلفن 71149-0251 به صورت شبانه روزی در خدمت دانش آموزان است.

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب شهر تهران در 14 بهمن ماه


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: در 14 بهمن ماه در یکی از مدارس شهر تهران نمایشگاه مدرسه انقلاب به صورت نمادین افتتاح می شود.


گفتنی است در این نشست، از سوی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، اسماعیل جان علی پور به عنوان رییس دبیرخانه جشنواره مدرسه انقلاب منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار