شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

منطقه بیست تهران دارای 9 پایگاه امداد رسانی اورژانس است

شهردار منطقه 20 تهران گفت: منطقه بیست تهران دارای 9 پایگاه امداد رسانی اورژانس است که 7 مورد آن با مشارکت مدیریت شهری راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۴۶۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانااز شهرستانهای استان تهران ، منصور کتانباف در نشست مشترک با مدیر مرکز اورژانس تهران از اعلام آمادگی صد درصدی برای همکاری بیش از پیش با اورژانس تهران خبر داد.

وی گفت: شهرداری منطقه 20 آماده است در صورت تامین نیروی انسانی متخصص از سوی اورژانس، نسبت به توسعه زیرساخت های امدادی اقدام کند.

کتانباف افزود: طبق دستورالعمل حفظ و نگهداری پایگاه های مدیریت بحران، آمادگی در اختیار گذاشتن این اماکن به پایگاه های امدادرسانی اورژانس وجود دارد.

شهردار منطقه 20 به تعداد بالای ماموریت های اورژانس در بزرگراه آزادگان اشاره کرد و ادامه داد: برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به حادثه دیدگان و سهولت دسترسی به این بزرگراه، پایگاه مدیریت بحران جوانمرد قصاب در اختیار امدادرسانان اورژانس ناحیه جنوب تهران قرار می گیرد ،

کتانباف تصریح کرد: با توجه به اینکه پد بالگرد منطقه 20 با پرواهای آزمایشی ارزیابی شده ، پتانسیل خوبی برای ماموریت های امداد هوایی به شمار می آید.

اسدالله موسوی مدیر مرکز اورژانس تهران نیز در این نشست گفت: اورژانس تهران در 4 ناحیه شمال، جنوب، غرب و شرق فعالیت می کند که ضلع جنوبی خیابان انقلاب تا کیلومتر 75 جاده قم در محدوده ناحیه جنوب قرار دارد و دارای 36 پایگاه اورژانس است .

موسوی ادامه داد: بیش از 21 هزار ماموریت از ابتدای سال تاکنون انجام شده، که حدود 11 هزار مورد انتقالی به بیمارستان بوده است.

وی تصریح کرد: میانگین اعزام به بیمارستان در تهران 30 درصد و در شهرری این رقم به 55 درصد افزایش می یابد.

مدیر مرکز اورژانس تهران یادآور شد: در حال حاضر ماموریت های امداد هوایی در آسمان ری انجام می شود که استفاده از پتانسیل پد بالگرد منطقه 20 را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

شایان ذکر است ،نشست ویژه شهردار منطقه 20 و مدیر مرکز اورژانس تهران با حضور رئیس اورژانس جنوب شهر تهران و مدیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه بیست و با هدف هم افزایی و برقراری تعاملات بیش از پیش به تدبیر مدیریت شهری در دفتر شهردار منطقه 20 برگزار شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار