رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی :

اکثر جاده های آذربایجان غربی لغزنده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: سطح اکثر جاده های آذربایجان غربی لغزنده است لذا رانندگان باید برای تردد از محورهای لغزنده وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

کد مطلب: ۴۴۳۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی ، عباس فرمانی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ، گفت: عبور و مرور در جاده های اصلی استان جریان دارد و استفاده از زنجیر چرخ در اكثر محورهای برفگیر استان به ویژه در گردنه های سخت گذر "كله گاوی"، "مائین بلاغ" و "آغ بلاغ" الزامی است.

وی افزود: اکیپ های پلیس راه، راهداری و هلال احمر در جاده های مواصلاتی استان مستقر و مشغول روانسازی ترافیک جاده ای هستند؛ عملیات برف روبی و تیغ زنی به دنبال بارش برف و كولاك از عصر روز گذشته تا هم اكنون در جاده های آذربایجان غربی در حال اجراست.

این مقام انتظامی تصریح کرد : سطح بیشتر جاده های استان لغزنده است لذا رانندگان باید برای تردد از محورهای لغزنده وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند، عملیات برف روبی و نمك پاشی به طور مرتب در جاده های شهرستان های پیرانشهر، شاهین دژ، مهاباد، میاندوآب، تكاب، نقده، اشنویه و سردشت انجام می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی به جهت ابری بودن هوا و وجود مه شدید در محور ارومیه به سلماس بخصوص در گردنه های " قوشچی " و "قره تپه " استفاده از چراغ مه شكن ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار