اهمیت لایروبی رودخانه هراز در نامه نگاری ها و اخذ مجوزها گم شده است

شهردار سرخ رود گفت: زمان را از دست داده ایم و هنوز درگیر بروکراسی اداری و مجوزهای لازم از ادارات مرتبط هستیم تا بتوانیم این رودخانه حساس را لایروبی کنیم.

کد مطلب: ۴۴۲۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، بخشدار سرخ رود در نشست اداری با حضور فرماندار محمود آباد اظهار داشت: مهمترین فعالیت مدیریتی در بخش سرخ رود کنترل بالای ساخت و ساز غیر مجاز و تخریب اراضی کشاورزی به مسکن و شهرک سازی ها بوده تا جایی که این رقم در این منطقه به صفر رسید.

سید احمد هاشمی با اشاره به حفر یک حلقه چاه عمیق بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه قسمت عمده ای از مشکلات آب شرب شهری حل شد ولی هنوز مردم از مشکلات آب شرب رنج می برند که بخاطر فرسودگی لوله های انتقال آب است و هزینه بالای حل این مشکل حمایت ملی را می طلبد.

بخشدار سرخ رود تجاوز به حریم رودخانه هراز و کم شدن عرض آن، عدم کنترل حجم آب از بالادست را مشکل مهمی دانست و افزود: در سال گذشته بعلت همین سهل انگاری ها سیل خسارت جبران ناپذیری به مناطق وارد کرد و البته با لایروبی رودخانه می توانیم این مشکل را حل کنیم.

رییس شورای اداری بخش، استقرار ادارت را کاری واجب تلقی و خاطر نشان کرد: تاکنون ادارات ثبت احوال، دارایی، ورزش و جوانان و دادگستری را در این شهر مستقر نموده و بستر استقرار اداره آموزش و پرورش، حلال احمر و ثبت اسناد نیز آماده است که با حمایت مسوولین کشوری امیدواریم هر چه سریعتر مستقر شوند.

شهردار سرخ رود نبز در این نشست، شهرداری را محل تجمع مطالبات مردمی دانست و گفت: با توجه به اینکه مردم تمام مطالباتشان را از شهرداری و شورای اسلامی شهر می خواهند پس باید توجه ویژه ای به این نهاد شود.

موسوی نژاد در خصوص لایروبی رودخانه هراز برای جلوگیری از حوادث احتمالی گفت: زمان را از دست داده ایم و هنوز درگیر بروکراسی اداری و مجوزهای لازم از ادارات مرتبط هستیم تا بتوانیم این رودخانه حساس را لایروبی کنیم ، لذا امیدواریم هرچه سریعتر با همکاری این ادارات این مشکل مهم را حل کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار