رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد:

برگزاری همایش دانشجویان دانشگاه‌های منطقه قفقاز در اردبیل

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری همایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه قفقاز در خرداد ماه سال 1395 در دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد.

کد مطلب: ۴۴۰۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، گودرز صادقی در دومین همایش نمایندگان کلاس‌های دانشجویی کارشناسی‌ارشد و دکتری با مدیران دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری که در سال‌های گذشته در دانشگاه حضور داشتند، بهتر می‌توانند وضعیت فعلی را با گذشته مقایسه کنند، گفت: در دور جدید فعالیت‌ها، تصمیم داریم بیشتر به بحث کیفیت در آموزش و پژوهش توجه کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه همواره در دسترس دانشجویان هستند، افزود: ارتباط بین مدیران گروه‌ها و روسای دانشکده‌ها با دانشجویان می‌تواند به پیشرفت امور کمک کند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با ثابت نگه‌داشتن تعداد دانشجویان، تعداد اعضای هیات‌علمی را افزایش دهیم، افزود: باید به ازای هر 25 نفر دانشجو یک عضو هیات‌علمی در دانشگاه داشته باشیم.

صادقی تصریح کرد: در دانشگاه محقق اردبیلی برای پایان‌نامه‌های تحصیلی کارشناسی‌ارشد دو میلیون تومان و دکتری چهار میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از بهره‌برداری ساختمان‌های کتابخانه مرکزی و مکمل دانشکده علوم در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت حراست دانشگاه نیز تمام تلاش و همت خود را به کار بسته است تا دانشجویان در یک محیط امن تحصیل کنند.

وی همچنین از برگزاری همایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه قفقاز با حضور کشورهای ترکیه، قبرس ترک، اکراین و ... در خرداد ماه سال آینده در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار