استاندار یزد در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش:

اصل تعلیم و تربیت، ذوق و معرفت است

استاندار یزد گفت: اصل تعلیم و تربیت، ذوق و معرفت است و باید زمینه های ظهور خلاقیت و شكوفایی در بین دانش آموزان فراهم شود.

کد مطلب: ۴۳۴۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، روز دوشنبه 16 آذر ماه معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور با استاندار یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار و گفتگو كرد.

در این دیدار سیدمحمد میرمحمدی با بیان اینكه استان یزد از فرهنگیان متعهد، تلاشگر و شایسته ای برخوردار است اظهار داشت: فرهنگیان یزد از جمله مدیركل آموزش و پرورش استان تمام زندگی شان را وقف تعلیم و تربیت دانش آموزان كرده اند.

میرمحمدی ادامه داد: باید در كنار آموزش به پرورش فرزندانمان نیز توجه كنیم تا آینده زندگی آنها از هر نظر تضمین شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار از موفقیتهایی كه آموزش وپرورش استان یزد در كنكور سراسری و در 22 سال متوالی كسب كرده است تقدیر نمود.

مجید قدمی گفت: به علت حجیم شدن صفحات كتابهای درسی معلمان كمتر فرصت می یابند تا مطالب و سرفصل دروس را به صورت عملی و رفتاری به دانش آموزان تدریس نمایند و باید در نظام آموزش و پرورش با برنامه هایی ویژه زمینه خلاقیت دانش آموزان و نوآوری آنها فراهم شود.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به پاس زحمات و تلاشهای استاندار یزد به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان توسط معاون وزیر به ایشان اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار