کارآفرین بستکی موفق به کسب مقام اول کنفرانس بین المللی مدیریت دبی شد

مدیر آموزشگاه زبان را فردا در بستک و نمایندگی برگزاری آزمون بین المللی در بستک موفق به کسب مقام اول بین المللی کنفرانس مدیریت و علوم انسانی در دبی شد.

کد مطلب: ۴۳۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرحیم مقیمی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: پیشرفت علمی موجب شده در این کنفرانس حاضر شوم و اثبات کنم اگر چه بستک منطقه محروم است اما کسانی در این شهرستان وجود دارند که میتوانند توانایی و قدرت علمی خودشان را نشان دهند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر چگونگی حضور در این کنفرانس بین المللی اظهار داشت: پس از اینکه مقاله ام در کنفرانس بین المللی پذیرفته شد، دعوتنامه ای برای وی فرستادندکه در جمع پروفسورهای این کنفرانس که در دبی گرد هم آمده بودند حضور یابم.

کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی هرساله در کشورهای مختلف برگزار می شود

نماینده برگزاری آزمون بین المللی در شهرستان بستک با بیان اینکه کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی هرسال در کشورهای مختلف برگزار می شود افزود: این کنفرانس هر سال در کشورهای مختلف برگزار می شود که در آن در پروفسورهایی از کشورهای آمریکا، دانمارک، کانادا، انگلیس، ایرلند، استرالیا و ایران داوران این کنفرانس هستند.


مقیمی بیان کرد: پذیرفته شدگان برای ارائه شفاهی مقاله به زبان انگلیسی در حضور داوران به روی استیج رفته و پس از پایان کنفرانس و جواب دادن به سوالات داوران، مدرک بین المللی کنفرانس به آنها اعطا می شود.


کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی امسال در دبی برگزار شده است

وی افزود: این کنفرانس در سالن رز ریحان واقع در خیابان شیخ زاید شهر دبی در امارات متحده عربی برگزار شد.


مدیر آموزشگاه زبان راه فردا خاطرنشان کرد: موفقیت های خود را مدیون خداوند، دعاهای پدر مادر، همه عزیزان همشهری و غیر همشهری و حمایت بی دریغ دکتر امین مرزبان هستم و برای همه ی آن ها موفقیت و سلامتی آرزومندم.


عبدالرحیم مقیمی دانشجوی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی است که از سن 15 سالگی شروع به تدریس کرده و دارای 15 سال سابقه ی تدریس است. مقیمی ده سال به صورت غیر حضوری و آنلاین با آموزشگاه شیراز مشغول فعالیت است.



وی نماینده رسمی برگزار کننده دوره های تربیت مدرس در بستک و نماینده برگزاری آزمون بین المللی در این شهرستان با همکاری آکادمی شمیم ارغوان شیراز( دکتر امین مرزبان) می باشد.



عبدالرحیم مقیمی در این کنفرانس مقام اول را کسب کرد و چهار مدرک بین المللی و یک لوح کنفرانس به ایشان اعطا شد.


گفت و گو: علی کریمی حاجی خادمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار