با حضور امیر رضا خادم:

نشست با مسئولان حوزه ورزش قهرمانی، همگانی استان بوشهر برگزار شد

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: استان بوشهر، جزو استان‌های برتر می‌باشد و سیر صعودی بسیار خوبی در ورزش داشته است.

کد مطلب: ۴۲۶۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر، امیر رضا خادم در نشست با مسئولان حوزه ورزش قهرمانی، همگانی، عمرانی و حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان،روسای هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان بوشهرافزود:ارزیابی‌مان از این استان مثبت و خیلی خوب بود و انتظار داریم در نیمه دوم سال و با توجه به ظرفیت کار،مسئولین و ورزشکاران با تعامل و تلاش بیشتر بتوانند به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند.

خادم در خصوص مزایده اماکن ورزشی گفت: در حال حاضر به هشت هزار میلیارد تومان پول نیاز داریم تا مجموعه‌های نیمه‌تمام‌ را در سطح کشور به پایان برسانیم و هر سال 50 میلیارد تومانی که از ماده 88 به دست می‌آید، جهت هزینه نگهداری این اماکن صرف می‌شود. در حال حاضر نیز کل بودجه جاری وزارت ورزش و جوانان که در کشور توزیع می‌شود، 160 میلیارد تومان است که نزدیک به 70، 80 میلیارد تومان آن به فدراسیون‌ها داده می‌شود و از مابقی آن نیز برای مدیریت ورزش کل کشور استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: بوشهر4 نماینده دارد و جزو استان‌هایی است که تعداد نمایندگان آن پیگیر مسائل و مشکلات ورزش استان هستند و عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان بوشهر در حوزه تعامل با نمایندگان راضی‌کننده بوده است و جا دارد از این اداره‌کل تشکر کنیم.

بر اساس این گزارش،پس از این جلسه معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت،مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان بوشهر و جمعی از مسئولین دیگر از یک باشگاه ورزشی خصوصی چند رشته ای و همچنین سازمان مردم نهاد و از سمن های موفق استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیتهای آنها قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار