حضور فروشگاه الکترونیکی «به نشر» در نخستین جشنواره کتاب مجازی ایران

انتشارات آستان قدس رضوی در راستای اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در حوزه نشر الکترونیک در نخستین دوره جشنواره ملی کتاب مجازی ایران شرکت کرد.

کد مطلب: ۴۲۴۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، انجام اقدامات فرهنگی در راستای ترویج و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی شامل موارد متعددی می شود که برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف به ویژه در حوزه مجازی در سطوح ملی و استانی یکی از شاخص ترین آنها محسوب می شود.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی حضور خود را در نخستین دوره برگزاری جشنواره ملی کتاب مجازی با شعار «کاغذ کمتر، درختان بیشتر، زمین شاداب تر، زندگی شیرین» به صورت قطعی ثبت کرد تا به این وسیله گام مناسبی در حوزه نشر مجازی برداشته شود.
این جشنواره در هشت بخش متعدد شامل اپلیکیشن موبایلی، وب سایت های اختصاصی ناشران، کتاب فروشی های آنلاین، سایت های ترویج کتاب، فروشگاه کتاب صوتی، فروشگاه کتاب الکترونیک، کتابخانه های آنلاین و شبکه های اجتماعی، در آبان ماه جاری طی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران سال جاری برگزار می شود.
انتشارات آستان قدس رضوی نیز با توجه به گستردگی و تنوع ارائه خدمات فرهنگی به صورت مجازی، در سه بخش مختلف جشنواره شامل کتاب فروشی های آنلاین، شبکه های اجتماعی و همچنین سایت های ترویج کتاب در این جشنواره شرکت کرده است.
شایان ذکر است هفته کتاب از 24 آبان ماه مصادف با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار آغاز و تا اول آذرماه 1394 ادامه دارد.
علاقه مندان به بازدید از سایت اینترنتی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) و ثبت رأی و همچنین جهت مشاهده و تهیه کلیه محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار