دورهٔ ابتدائی زمان تربیت و تکوین شخصیت کودکان است

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: دورهٔ ابتدائی به لحاظ رشد، تربیت و تکوین شخصیت کودکان دورهٔ بسیار مهمی است .

کد مطلب: ۴۲۳۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا آذربایجان غربی، قبل از ظهر امروز مدیر آموزش و پرورش مهاباد به همراه معاون آموزش ابتدایی و کارشناس روابط عمومی از مدارس این شهرستان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید سیامند قادری مدیر آموزش وپرورش به همراه معاون آموزش ابتدایی از دبستان رحمان شافعی دبستان دخترانه زینب و دبیرستان دخترانه یوسف قاضی بازدید نمود ند وضمن بررسی وضعیت آموزشی وپرورشی مدرسه بر رفع مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات و کیفی بخشی فعالیت‌ها تاکید کرد.

مدیر آموزش وپرورش مهاباد در جمع آموزگاران دبستان رحمان شافعی گفت:دورهٔ ابتدائی به لحاظ رشد، تربیت و تکوین شخصیت کودکان دورهٔ بسیار مهمی است واین دوره ،دورهٔ اطاعت، تأدیب، خلاقیت و بروز استعدادهای عمومی می باشد لذا همگان باید به این امر مهم توجه ویژه جدی داشته باشیم .

در ادامه قادری خطاب به آموزگاران ودبیران مدارس زنیب و یوسف قاضی گفت: مشکلات نوین در سراسر دنیا حتی در کشورهایی که خود را مبدا تحول اقتصادی و فرهنگی می دانند بیشتر از کشورهای اسلامی مانند ایران است. در شرایط فعلی با کنترل و آموزش اصولی می توان از افزایش روند مشکلات اخلاقی جلوگیری کرد.

وی برگزاری جلسات مشاوره ای در مدارس با دانش آموزان و خانوده ها، تعامل وهمدلی بین معلمان و دانش آموزان ، برگزاری مراسم های فرهنگی و دعوت به شرکت دانش آموزان همراه با خانوده ها و مهم جلوه دادن فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خارج از حوزه ی درس، برگزاری کلاس های آموزش خانواده ، آموزش فرهنگ استفاده صحیح و درست از شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی نمونه ای از راهکارهای پیشنهادی دانست.

مدیر آموزش وپرورش مهاباد گفت: معلم های مدارس وقت زیادی را برای داوری مشکلات و درگیری های پیش آمده میان دانش آموزان می گذارند که آنان می توانند با سیاست های آموزشی که به کار می برند، در خلال این داوری ها، مسائل پرورشی نوین را به شاگردان خود تفهیم کنند.

در پایان دبیران وآموزگاران به بیان دیدگاه ها وپیشنهادات خود در حوزه مسایل آموزشی بخصوص در پایه اول ا بتدایی پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار