نهمین جشنواره ی استانی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در شاهین شهر

نهمین جشنواره ی استانی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در شاهین شهر برگزارشد .

کد مطلب: ۴۲۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شاهین شهر ،نهمین جشنواره ی استانی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین با 26 تیم دانش آموزی از 8 منطقه و نواحی آموزش و پرورش استان اصفهان در محل باند پرواز شرکت هواپیما سازی( هسا) در شاهین شهر برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در حاشیه ی برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره یکی از جشنواره های موفق دانش آموزی استان و شهرستان ماست زیرا اینگونه جشنواره ها می توانند زمینه های بروز خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان را بهمراه داشته باشند.
کریم کمال گفت : این جشنواره با مساعدت بیدریغ و دلسوزانه ی عوامل و کارگزاران شرکت هواپیما سازی ایران (هسا) و همکاران فرهنگی در پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان برگزار می شود .
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهرگفت این جشنواره با هدف ، تقویت روحیه ی همکاری و مشارکت دانش آموزان در انجام فعالیت های علمی و پژوهشی ،ایجاد روحیه ی خلاقیت و ابتکارو آشنایی دانش آموزان با علوم و فنون جدید،آشنایی با صنعت هوایی کشور،رشد و توسعه ی بنیه علمی دانش آموزان برگزارمی شود .
وی افزود : این جشنواره با سه محور مجزا توسط داوران و کارشناسان مربوطه در طراحی ، ساخت و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین در دو بخش موتورهای پیستونی یا موتورهای الکتریکی ، طراحی ،ساخت و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین با مورهای میکروجت
، طراحی ، ساخت و خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین عمود پرواز در سه بخش موتورهای پیستونی ، موتورهای الکتریکی و موتورهای میکروجت مورد ارزیابی قرار می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار