مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

برترین های کنکور استان اردبیل تجلیل می‌شوند

خبرگزاری پانا:خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تجلیل از برترین های کنکور استان در دهه مبارک فجر سال 94خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۷۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صابر سپهری گفت: ارج نهادن به تلاش دانش آموزان و برترین های علمی استان و ارائه الگوی مناسب به سایر دانش آموزان در این مراسم دنبال می شود .

وی با بیان اینکه استانداری اردبیل برای تامین بخشی از هزینه این مراسم مشارکت خود را اعلام کرده است، ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای این مراسم در دستور کار قرار گرفته است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد:در این مراسم از ۵۹ نفر از رتبه های زیر هزار کشوری و رتبه های زیر ۱۰۰ کشوری تجلیل خواهد شد .

سپهری افزود: در این مراسم ،علاوه برتجلیل از برترینهای کنکور، از۲۰۰ دانش آموز برتر درپایه سوم متوسطه، ۸۸ نفر رتبه های زیر صد فنی و حرفه ای، ۱۲ نفر برگزیده مسابقات فرهنگی هنری، ۱۰ نفر برگزیده مسابقات تربیت بدنی، چهار نفر برگزیده مسابقات علمی کاربردی و پنج نفر برگزیده مسابقات علمی و عملی تجلیل خواهند شد .

وی با تاکید به ضرورت معرفی الگوی علمی مناسب به دانش آموزان متذکر شد: در سال تحصیلی گذشته رتبه های شاخصی توسط دانش آموزان استان در رقابت های مختلف کسب شده که نیازمند معرفی هر چه بیشتر به عنوان دانش آموزان ساعی و نخبه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار