معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

دانش آموزان در فضای مجازی باید احساس امنیت کنند

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ما باید نسبت به استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حساس باشیم و در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

کد مطلب: ۳۹۳۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

سعیده سرگلزایی مقدم در گفت و گو با خبرنگار پانا به بیان مسائل پرورشی و تربیتی در مدارس پرداخت و برای سال تحصیلی جدید از روسای ادارات آموزش و پرورش استان خواست تا برای توجیه و آشنایی مدیران مدارس با فعالیت ها و برنامه های پرورشی و تربیتی جلساتی را برگزار نمایند.

وی در ادامه از کار بعضی از معاونین و مربیان پرورشی در مدارس انتقاد نمود که در مدارس بدون انگیزه و علاقه مشغول خدمت هستند و به همین دلیل نارحت و عبوس به نظر می رسند و با توجه به اهمیت مسائل تربیتی و پرورشی نسبت به عدم بکار گیری این گونه مربیان در مدارس تاکید داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان راهکارهای عملی و اجرایی برای سال تحصیلی جدید از مدیران خواست تشکل های دانش آموزی در مدارس فعال شوند و مسئولیت کارهای پرورشی به دانش آموزان واگذار شود و مربیان و معاونین پرورشی در این زمینه ضمن راهنمایی و هدایت دانش آموزان تلاش بیشتری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار