عوامل موثر زیان آور محیط کار در آب منطقه ای فارس بررسی شد

خبرگزاری پانا: جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با محور ایمنی و بهداشت حرفه ای در شرکت آب منطقه ای فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با محور ایمنی و بهداشت حرفه ای در شرکت آب منطقه ای فارس برگزار شد.

در این جلسه که با هدف شناسایی وضع موجود و بررسی مشکلات و فرصتهای بهبود در حوزه ایمنی و بهداشت حرفه ای و زیست محیطی برگزار گردید عوامل موثر زیان آور محیط کار بررسی شد.
تعیین نقطه امن، آموزش استفاده از تجهیزات در محل کار، تامین تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز و بهبود صدای تاسیسات از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
مهندس جهادی مشاور شرکت جهت پیاده سازی و استقرار فرایندهای مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی، در این جلسه ضمن تشریح الزامات استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه ای، به بیان خط مشی ایمنی و بهداشت شغلی، اجرا و عملیات طرح ریزی و بازنگری مدیریت و اقدامات اصلاحی پرداخت.
وی با تاکید بر طراحی سیستم مدیریت و فرهنگ سازی در این زمینه، ارزیابی خطرپذیری و مدیریت آن را از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در ایمنی محیط کار دانست و طرح ریزی برنامه به منظور حذف خطرات را ضروری عنوان نمود.
جهادی به اجرا، بازیابی و شناسایی عوامل بالقوه آسیب رسان اشاره کرد و ضمن بیان الزامات فرایند مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای، اقدامات اصلاحی در جهت بهبود و از بین بردن مشکلات و حوادث را اساسی برشمرد و فرهنگ سازی و آموزش را گامی موثر در این راستا عنوان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار