جشن تقدیر از دانش آموزان برتر شركت آب منطقه ای فارس برگزار شد

خبرگزاری پانا: جشن تقدیر از دانش آموزان برتر شركت آب منطقه ای فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۱۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا دهقانی در مراسم جشن تقدیر از دانش آموزان برتر شركت آب منطقه ای فارس با اشاره به اینکه دانش آموزانی كه امروز به این مقام و رتبه ها دست یافته اند ثمره سالها تلاش خانواده هایی هستند كه در آب منطقه ای مشغول فعالیت اند گفت: تمامی پدران و مادران سعی و تلاششان بر این است که بهترین شرایط را برای فرزندانشان مهیا کنند و قدم اول موفقیت دانش آموزان تلاش خودشان است؛ چرا که هر کسی موفقیتی کسب کند در وهله نخست مرهون تلاش و پشتکار خودش است.
مدیرعامل آب منطقه ای فارس با بیان اینکه کسب موفقیت و ممتاز شدن فرزندان آب منطقه ای نشانه قدردان بودن آنان از خانواده های خود است خاطرنشان کرد: موفقیت و کسب مدارج عالی فرزندان برای همه پدر و مادران لذتبخش است و این افراد خود نیز به عنوان خادمین مردم در زمینه سقایت آب ممتاز هستند و در سال گذشته تمامی تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار بسته اند.
دهقانی ضمن تاكید بر اینكه فعالیت در زمینه آب كاری مقدس است و سقایت آب خدمتی ارزشمند به مردم و جامعه کشاورزان است افزود: هرسال به علت خشکسالی و کمبود منابع با مشکلات زیادی روبرو هستیم اما امسال خوشبختانه به مدد مدیریت صحیح و تلاش های بی وقفه همکاران تا کنون با مشکلی روبرو نشدیم.
وی گردهم آمدن در این مراسم به صورت هر ساله را توفیقی دانست که علاوه بر تقدیر از دانش آموزان، فرصتی برای دیدار با خانواده ها را فراهم می سازد و سبب آشنایی بیشتر آنان با یکدیگر می شود.
وی ابراز امیدواری كرد شاهد موفقیت های بیشتر فرزندان آب منطقه ای در تحصیل علم باشیم و با علم آموزی و دانش اندوزی آنان هر روز بر توفیق و جایگاه کشور اسلامی ما افزوده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار