مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ارائه کمک‌های حمایتی به مددجویان اردبیل در گرو سوادآموزی است

خبرگزاری پانا، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بر اساس سیاست جدید معاونت سواد آموزی ارائه و استقرار کمک‌های حمایتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی منوط به سوادآموزی خواهد بود.

کد مطلب: ۳۸۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صابر سپهری افزود: با هدف ترویج سوادآموزی برای جامعه هدف ۱۰ الی ۴۹ ساله قرار است ارائه حمایت ها منوط به سوادآموزی فرد باشد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش قویا ریشه کنی بی سوادی را دنبال می کند، اضافه کرد: در این راستا بسته های تشویقی برای سواد آموز در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: در صورتی که فرد سواد آموز در دوره های آموزشی شرکت کند و در آزمون نهایی نتیجه مطلوب کسب کند یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال هدیه دریافت خواهد کرد.

به گفته وی در صورتی که فرد سوادآموز بدون شرکت در کلاس های آموزشی در آزمون ها موفقیت کسب کند مبلغ شش میلیون ریال هدیه به وی تعلق خواهد گرفت.

سپهری با بیان اینکه از سال گذشته محدودیت هایی در اعطای گواهینامه رانندگی و پروانه کسب پیش بینی شده است، متذکر شد: به عنوان مثال دریافت گواهینامه رانندگی مشروط به سواد آموزی است.

وی ادامه داد: اصناف نیز موظف شده اند پروانه کسب بازه سنی جامعه هدف را منوط به سوادآموزی فرد صادر کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بانک اطلاعتی سواد آموزی استان به صورت کامل تکمیل شده است، تصریح کرد: سال گذشته شاهد افزایش ۴۱ درصدی جذب بی سوادان استان در دوره های سوادآموزی بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار