با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال

واحد گرانول‌سازی گوگرد در شرکت پالایش نفت تبریز به بهره برداری رسید

خبرگزاری پانا:همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست پروژه گرانول‌سازی گوگرد در شرکت پالایش نفت تبریز با صرف 75 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۳۵۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، اسمعیل جبارزداده در این مراسم با قدردانی از مدیران و کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز، اظهار داشت: پالایشگاه تبریز یکی از نمادهای مقاومت آذربایجان در دوران دفاع مقدس بود که در طول هشت سال جنگ، 19 بار بمباران شد، اما هر بار به دست توانمند متخصصان خود بازسازی و مجددا در مدار تولید قرار گرفت.

وی، یاد و خاطره شهدای پالایشگاه تبریز و تمام کسانی را که در این واحد صنعتی، عاشقانه و خالصانه مقاومت کردند گرامی داشت و گفت: خوشحالیم که این واحد صنعتی امروز در دوران صلح و سازندگی هم نماد حفظ محیط زیست است که نشان می‌دهد افراد علاقمند به انقلاب و کشور در هر مقطعی وظیفه خود را به درستی تشخیص داده و به نحو احسن به آن عمل می‌کنند.

جبارزاده با اشاره به افتتاح پروژه‌ گرانول‌سازی گوگرد در شرکت پالایش نفت تبریز، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ارزشمند که بر زندگی و سلامت مردم تاثیرگذار است یک حرکت جهادی بود که در مدت هشت ماه و با کیفیت قابل قبول انجام شد و جا دارد که از طرف مردم از مسوولان پالایشگاه تبریز قدردانی کنیم.

وی گفت: بخش عمده‌ای از نیاز استان‌های شمال غرب کشور به فراورده‌های نفتی توسط پالایشگاه تبریز تامین می‌شود و این واحد با وجود وسعت ماموریت‌های خود، در حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها نیز اهتمام ویژه‌ای دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌ها و زحمات کارکنان سازمان محیط زیست و محیط‌بانان استان قدردانی کرد و با بیان این که محیط زیست امانتی در دست ماست، افزود: بهره‌مندی از محیط زیست و منابع طبیعی سالم حق نسل آینده است و بی‌توجهی به فضای سبز و آلایندگی هوا خیانت در حق محیط زیست است و ما اجازه چنین کارهایی را نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار