بررسی خط مشی ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی درشرکت آب منطقه ای فارس

خبرگزاری پانا:دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم، الزامات و مستند سازی سیستمهای ISO 14001 و OHSAS 18001 در شرکت آب منطقه ای فارس برگزار گردید.

کد مطلب: ۳۵۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزار ش خبرگزاری پانا، در این دوره آموزشی که طی 2روز و به منظور پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی و با هدف ایجاد آمادگی جهت نحوه شناسایی، ارزیابی و طبقه بندی ریسکهای ایمنی و جنبه های زیست محیطی در این شرکت برگزار گردید بیش از 50 نفر از مدیران و کارشناسان آب منطقه ای فارس با اصول بهداشت شغلی و زیست محیطی آشنا شدند.

میر محمدعلی میرمحسنی مدرس این دوره و مشاور شرکت جهت پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و زیست محیطی با بیان اینکه این سیستمها در پاسخ به تقاضای مشتریان تدوین شده است تا یک استاندارد الزام آور برای سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای باشد افزود: سازمانها از طریق مقایسه سیستم های مدیریتی خود با این استانداردها، مورد ارزیابی و صدور گواهینامه قرار می گیرند.
میرمحسنی در این دوره ضمن تشریح الزامات استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه ای، خط مشی ایمنی و بهداشت حرفه ای، اجرا و عملیات طرح ریزی و بازنگری مدیریت و بررسی و اقدام اصلاحی را بیان کرد.
رویکرد فرآیندی، بهبود مستمر، ریسک قابل قبول، ممیزی، اقدام اصلاحی، اهداف و خط مشی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای از جمله مباحثی بود که در این دوره آموزشی مطرح شد و عوامل زیان آور محیط کار، کمیته ایمنی، ریسک، حادثه، مراحل ارزشیابی و مدیریت ریسک مخاطرات و شناسایی عوامل بالقوه آسیب رسان و اندازه گیری ریسک آنها به مدیران و کارشناسان حاضر در این دوره، آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار