تقدیر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از مدیر کل آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از تلاش های مجدانه مدیر کل آموزش و پرورش استان در اجرای مطلوب برنامه های ستاد موصوف تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۳۳۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار علی اکبر کرمی ضمن تشکر از برنامه های مدون، دقیق و همه جانبه معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، از اجرایی شدن قریب 100 درصد برنامه های استان در حوزه معاونت فرهنگی یاد کرد و از تلاش های سلیمان محبی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و مجموعه همکاران وی در معاونت فرهنگی تقدیر کرد.
کرمی افزود: فعال ترین معاونت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان معاونت فرهنگی می باشد که همین امر تقدیر و سپاس مسوولین کشوری را در پی داشت.
وی از اجرای برنامه های آموزشی جهت دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: قریب هزار دانش آموز در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم تحت این آموزش ها به مدت 15 ساعت قرار می گیرند.
وی استفاده از کتاب دانش آموزان و نظارت اجتماعی به عنوان مبنای تدریس در این دوره آموزش ها نام برد و اظهار امیدواری کرد این آموزش ها استمرار یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار