جاده های گیلان لغزنده است/ رانندگان مراقب باشند

خبرگزاری پانا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای استان گفت: جاده ها به علت بارش باران، لغزنده است از این رو رانندگان باید احتیاط لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند.

کد مطلب: ۳۲۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سرهنگ مهیار رستگار بیان کرد:: در حال حاضر، ترافیک در محورهای استان متراکم ولی روان است و گره ترافیکی نداریم.

وی به بارش برف در محور اسالم - خلخال در غرب گیلان اشاره و اظهار کرد: در محدوده استحفاظی راه های اردبیل بارش برف را داریم که به دلیل یخبندان در محور اسالم به خلخال، به رانندگان توصیه می شود که برای تردد به سمت استان اردبیل، مسیر آستارا - اردبیل را جایگزین این محور کنند.

وی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه، از بروز هرگونه حادثه رانندگی پیشگیری کنند.

سرهنگ رستگار در ادامه با اشاره به تصادفات سه روز گذشته در محورهای استان گفت: خوشبختانه در 72 ساعت گذشته، تصادف مهم منجر به فوت نداشتیم که امیدواریم این روند با رعایت مقررات از سوی هموطنان ادامه یابد.

طرح ترافیکی نوروز 94 از بیست و پنجم اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه می یابد.

در این طرح، روزانه 500 نفر نیرو در قالب 70 گروه بصورت گشت های محسوس و نامحسوس در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

همچنین 200 پلیس افتخاری و راهور محله در اجرای این طرح همکاری دارند.

39 اکیپ راهداری با بکارگیری 381 نفر نیروی راهداری و استفاده از 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، کار نظارت بر محورهای مواصلاتی و رفع نواقص و مشکلات احتمالی را در نوروز امسال بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار