رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت:

شوراها رمزموفقیت وکلید حل مشکلات آموزش وپرورش

خبرگزاری پانا: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد شوراها را نماد هم فکری، تعاون و همکاری دانست و اظهار داشت : شوراها رمز موفقیت وکلید حل مشکلات آموزش و پرورش می باشند.

کد مطلب: ۳۰۶۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مهدی سالاری گفت :در خصوص اهمیت شورا ها همین بس که در قرآن کریم به شور و مشورت اشاره و مورد تاکید واقع شده است.
وی اضافه نمود:مشورت آخرین پیامبر خدا حضرت محمد(ص) با صحابه گرانقدرخود را نشان از اهمیت و جایگاه ارزشمند شور و مشورت در دین مبین اسلام می باشد.
دبیر شورای آموزش و پرورش حاجی آباد بیان داشت : شوراها در آموزش و پرورش رمز موفقیت و کلید حل بسیاری از مشکلات هستند.
سالاری ی ادآور شد: حضور فرماندار به عنوان رئیس جلسه ودر مواردی حضور سایر روسای ادارات در نشست های شورای آموزش و پرورش، بار و سنگینی مشکلات فیزیکی مدارس را تا حد زیادی کاهش داده است .
رئیس اداره آموزش و پرورش به نقش شوراها در انجام پروژه های بزرگ و مهمی نظیر پروژه مهر نیز اشاره نموده و یادآور شد: در انجام پروژه مهر که هدف آن آماده سازی مدارس برای حضور میلیونی دانش آموزان در کلاس درس می باشد و نقش و اهمیت شورای آموزش و پرورش و حضور اکثر روسای ادرات در کنار آموزش و پرورش به وضوح مشاهده می شود.
مراسم جشن آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش ، شورای اسلامی شهرحاجی آباد ،رئیس وتعدادی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش در محل دبیرستان دخترانه نمونه متوسطه اول آسیه برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار