حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین

خبرگزاری پانا :شرکت گسترده فرهنگیان استان قزوین در همایش بصیرت به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

کد مطلب: ۲۹۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،

حسین مظفر نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش 9 دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در دانشگاه فرهنگیان قزوین، گفت: یکی ازفتنه هایی که به این کشور وارد کردند فتنه 88 بود، در واقع فتنه 88 یکی از توطئه‌ها و دسیسه‌ های دشمن بود که بستری را برای عبرت‌ جویی مردم فراهم کرد تا مردم بتوانند بصیرت و تحلیل خود را افزایش دهند که مردم با حضور گسترده خود در 9 دی موجب خنثی شدن این توطئه و فتنه گردیدند.

وی افزود: در ماه محرم و روز عاشورا ، با اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع)، خون ملت ما به جوش آمد و مردم به تحرکات و اقدامات دشمن پی بردند، البته رهبر عزیز و فرزانه انقلاب با هوشمندی و درایت خاص، در جلوی این فتنه ایستادند و مردم را از جریان فتنه آگاه ساختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اتاق فکر، رسانه ‌های بیگانگان و لانه‌ های جلسوسی، سه رأس مثلث شوم دشمن برای برپایی فتنه بود که با تدبیر مقام معظم رهبری و مردم شریف و خلق حماسه 9 دی، این مثلث شوم برهم زده شد .

حسین مظفر ادامه داد: در 9 دی مردم با تمام وجود به صحنه آمدند و از انقلاب خود دفاع کردند و حماسه ماندگار 9 دی را به وجود آورند، حماسه 9 دی در حقیقت نشان دهنده پیوند ناگسستنی بین ملت و رهبری و بین مردم و شهیدان بود، روز 9 دی روز پیروزی حق بر باطل بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: این سیل خروشان، نقاب از چهره فتنه گران برداشت و توطئه های استکبار جهانی هر چه بیشتر بر ملت عزیز ایران اسلامی نمایان شد، نسل جوان ما باید بداند که انقلاب ما دشمنانی دارد و اگر ما بخوابیم دشمنان نخواهند خوابید و از فرصت ها به خوبی برای ضربه زدن به انقلاب و ایران اسلامی استفاده خواهند برد.

ایشان بیان کرد: مردم به ویژه نسل جوان نباید ساده ‌اندیش باشند و تصور کنند که در حال حاضر در کشور، دشمنی وجود ندارد بلکه جوانان باید آگاه باشند و بدانند که دشمن همیشه در کمین است و منتظر فرصتی برای حمله و برپایی فتنه است . جوانان ما باید بصیرت و شناخت پیدا کنند و بر سرنوشت کشور خود تأثیرگذار باشند، نخبگان و شخصیت های برجسته جامعه باید در جهت راهنمایی واقعی و درست ملت گام بردارند و از حق نباید فاصله بگیرند. بلکه باید با حق باشند و در راه حق قدم بردارند.

مظفر تأکید کرد: یکی از راه های فتنه و فتنه گری جهالت و بی خبری است، با ساده اندیشی و ساده بینی گرفتار فتنه خواهیم شد و اگر گرفتار فتنه شویم آن موقع قضاوت های ما سطحی می گردد و معیارهای شناخت امام زمان خود را از دست می دهیم.

وی با اشاره به سخنان امیر المؤمنین(ع) در نهج البلاغه گفت: حضرت علی(ع) می فرماید " ما انواع فتنه ها را به وسیله کشتی نجات و پرچم های هدایت و ولایت و اهل بیت(ع) می شکافیم "، ولی فقیه زمان ما جانشین امام زمان در راستای امامت و ولایت در دستورالعمل نظام سیاسی ما قرار گرفته است، ولایت فقیه یک مفهوم است و هر کس در مقابل این مصداق و مفهوم قرار بگیرد خیانت کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به برکت رهبری ولی فقیه زمان و حضور گسترده و مقاوم ملت ایران است که این مملکت عزت پیدا کرده است و باید قدر نعمت الهی ولایت فقیه را بدانیم

در پایان مراسم بیانه ای نیز به همین مناسبت قرائت گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار