یک کارشناس علوم تربیتی در گفت و گو با پانا عنوان کرد؛

یادگیری زبان دوم کودکان با استفاده از صفحه کلید کامپیوتر و تبلت

خبرگزاری پانا: کارشناس علوم تربیتی گفت: کودکان می توانند با استفاده از حروف انگلیسی صفحه کلید کامپیوتر و تبلت می توانند زبان دوم را فرا گیرند.

کد مطلب: ۲۹۶۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

تورج درخشان فر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: یکی از دغدغه های والدین و خانواده ها فراگیری زبان دوم توسط کودکان است.
وی گفت: با اینکه فراگیری زبان دوم موضوعی قابل تحسین و مناسب است اما والدین باید به این نکته توجه داشته باشند که زبان مادری یا زبان اول برای کودک به طور کامل جا بیفتد و به عبارت دیگر کودک تسلط کامل بر زبان مادری داشته باشد.
این کارشناس علوم تربیتی تصریح کرد: کودکانی که هنوز برخی حروف را به جای هم استفاده می کنند، حرف خاصی را نمی توانند تلفظ کنند و برخی کلمات را جا به جا ادا می کنند برای آموزش زبان دوم آماده نیستند.
درخشان فر گفت: به طور معمول کودکان تا سن 3 و نیم سالگی به زبان مادری تسلط پیدا می کنند ولی در موارد این تسلط ممکن است با تاخیر مواجه شود و لذا تا زمان تسلط کامل بر زبان اول نمی توان زبان دوم را شروع کرد.
وی استفاده از موسیقی و بازی را نیز در فراگیری زبان دوم مهم عنوان کرد و گفت: ظرف ذهنی کودکان برای فراگیری موضوعات جدید و مخصوصاً زبان با استفاده از بازی، نقاشی، موسیقی و تنوع، آمادگی دارد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار