کنگره چشم و بینایی 4 دی برگزارمی شود

خبرگزاری پانا:دبیر اجرایی کنگره چشم و بینایی، چهارم و پنجم دی ماه 93 را زمان برگزاری این دوره از کنگره اعلام کرد و گفت: از بین مقالات ارسالی 27 مقاله برای بررسی توسط کمیته علمی انتخاب شده است.

کد مطلب: ۲۸۹۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر محمدرضا زرین گفت: کنگره ها به طور کلی با دو هدف برگزار می‌شوند،ابتدا اینکه همکارانی که امکان دسترسی به مراکز دانشگاهی را ندارند از برنامه های علمی استفاده کنند و بر کیفیفت فعالیتشان و ارائه خدمات به مراجعین افزوده شود و دوم آشنایی با تکنولوژی های جدید در حوزه تخصصی خودشان است.

وی افزود: هر برنامه علمی که اجرا می‌کنیم تجهیزات جدید توسط شرکتها و کمپانی های مختلف معرفی می‌شود و همکاران با آنها آشنا می شوند. علاوه بر اینها، این دست کنگره ها کمک می کند که همکاران چشم پزشک آموزه های قبلی خودشان را در واقع بازآموزی می کنند.

زرین همچنین به اهمیت چنین کنگره هایی برای پژوهشگران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف ما برای برگزاری این کنگره، این است که پژوهشگرانی که فرصت ارائه پژوهش را ندارند، فضای لازم برایشان مهیا شود. این دسته از افراد کسانی هستند که ارتباطشان با دانشگاه قطع شده است و از طرفی هم علاقه‌مند به کارهای تحقیقاتی هستند.

دبیر اجرایی کنگره چشم و بینایی به زمان برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: این دوره از کنگره چهار دیماه وبه مدت دو روز در سالن همایشهای رازی توسط گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران و گروه چشم بیمارستان رسول اکرم برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانان نیز از بین این دو گروه انتخاب شده اند. همچنین مقالات توسط یک کمیته علمی بررسی شده است و به مسائلی چون دیابت، گلوکم(آب سیاه)، معاینات اطفال، تجویز وسایل کمک بینایی و همچنین مسائل مربوط به لنزهای تماسی پرداخته می شود.

زرین در پایان به امتیاز آموزشی که برای شرکت کنندگان کنگره دارد، اشاره کرد و گفت: همکارانی که در این دوره شرکت می کنند از 11 امتیاز باز آموزی برخوردار خواهند شد. هنچنین با بررسیهای کمیته علمی از بین مقالات ارسالی 27 مقاله برای بررسی انتخاب شده است.

کنگره چشم و بینایی چهارم و پنجم دی ماه امسال در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار