آغاز بکارنمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی

خبرگزاری پانا : چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی ، نهاده ها، آبیاری و ابرسانی، دام، طیور، شیلات و دامپزشکی خوزستان در اهواز آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۲۸۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا معاون امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز بکار این نمایشگاه با بیان اینکه با بانک کشاورزی توافق کرده ایم که وام خرید برای تجهیزات و خرید نهاده های کشاورزی به کشاورزان تعلق گیرد گفت : این اقدام برای حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان انجام می شود.

کشاورز با اشاره به اینکه دولت بنای مداخله در قیمت تجهیزات را ندارد و تجهیزات با کیفیت و دارای گواهی تست ، مورد حمایت قرار می گیرند افزود: سیاست ما رقابت و حذف انحصار است و تولید کنندگان باید رقابت کنند و مصرف کننده حق انتخاب داشته باشند.
وی همچنین درخصوص گواهی کود گفت: تولیدکنندگان کود باید گواهی داشته باشند و کود بدون گواهی عرضه نمی شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هم با بیان اینکه در این نمایشگاه 140 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند افزود : از کشورمان شرکت های مختلفی از استانهای مختلف کشور از جمله خراسان رضوی ، تهران ، اصفهان ، مازندران ، فارس ، آذربایجان شرقی و غربی و خوزستان و نیز نمایندگی شرکت هایی ازهلند ، اسپانیا ، نروژ ، دانمارک ، ترکیه ، جمهوری آذربایجان ، انگلیس و چین و مجارستان حضور دارند.
چنگلوایی گفت: این نمایشگاه با هدف انتقال تجربیات و تعامل دوسویه میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، معرفی فناوری های جدید و به نمایش گذاشتن تجهیزات آبیاری ، ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته ، رونق کشاورزی مدرن و پایدار و کشاورزی مکانیزاسیون و در زمینه زراعت ، باغبانی ، دامپروری ، دامپزشکی ، مرغداری ، شیلات و آبزیان ، آبرسانی و آبیاری و مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی برپا شده است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی ، نهاده ها ، آبیاری و ابرسانی ، دام ، طیور ، شیلات ، آبزیان و دامپزشکی تا 28 آبان از ساعت 15 تا 21 آماده بازدید علاقه مندان در نمایشگاه بین المللی خوزستان در منطقه کیانپارس اهواز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار