ظرفیت پذیرش امسال دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

خبرگزاری پانا : مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : امسال در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر 75 نفر پذیرفته می شوند .

کد مطلب: ۲۵۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، اصغر حصیری در بازدید از دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر و علامه طباطبایی بوشهر گفت : ظرفیت پذیرش امسال استان بوشهر 175 نفر می باشد که در پردیس های نسیبه تهران ،شهید باهنر اصفهان ،کوثر یاسوج ، بنت الهدی صدر و علامه طباطبایی بوشهر در رشته های ریاضی ، فیزیک و علوم تربیتی مشغول به تحصیل می شوند.
وی افزود : پذیرش بر اساس سهمیه بومی هرمنطقه بوده و اولویت نیز با متقاضیانی است که به شرط دارا بودن شرایط (نمره علمی،معدل دیپلم و....)در همان منطقه مورد نیاز ساکن باشند ویا اینکه دوران دبیرستان خود را در آن منطقه گذرانده باشند .
حصیری همچنین اظهار داشت : به همین منظور انتخاب واجدین ،کار گروه های تخصصی در پردیس های علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر تشکیل ، و فرایند مصاحبه ،معاینه در پردیس خواهران از میان 73 نفر واجدین شرایط معرفی شده بر اساس حروف الفبا از تاریخ30/05/93 لغایت 01/06/93 و فرایند گزینش برادران نیز در پردیس علامه طباطبایی از تاریخ 02/06/93 لغایت 03/06/93 از میان داوطلبین دارای شرایط(نمره علمی ) انجام خواهد شد .
شایان ذکر است : در صورتی که ظرفیت های اعلام شده بوسیله داوطلبین تکمیل نگردد با صدوراطلاعیه سازمان سنجش در آینده نسبت به تکمیل ظرفیت اقدام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار