مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ شهر تهران خبرداد:

از پژوهشگاه پویا، کانون حر و پنج مدرسه منطقه11 آموزش و پرورش شهر تهران بازدید شد.

خبرگزاری پانا:از برنامه های پژوهشی دانش آموزان ، فعالیتهای علمی ، ورزشی و هنری دانش آموزان در پژوهشگاه پویا ، کانون حر، مدرسه علامه حلی و هنرستان فیروزکوهی بازدید به عمل آمد .

کد مطلب: ۲۴۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سروییس آموزش و پرورش پانا نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 شهر تهران ، ضمن همراهی با دانش آموزان در این فعالیت ها بر لزوم توجه هر چه بیشتر مدیران مدارس بر فعالیت های فوق برنامه جذاب برای دانش آموزان تاکید نمود و از مدیران خواست فعالیت های آزمایشگاهی دانش آموزان را جدی گرفته ، وآزمایشگاه ها و کارگاه ها را بیش ازپیش فعال نمایند .
نظریان پس از دقایقی بازی بدمینتون با یکی از نوابغ علمی مدرسه علامه حلی ، فعالیت های ورزشی ، هنری و پرورشی در مدارس را لازمه رشد و پیشرفت علمی دانش آموزان دانست . و از مدیران و معلمان خواست با پوشیدن لباس ورزشی و بازی و رقابت با دانش آموزان و یا دیگر فعالیت های فوق برنامه وحضور در نمازجماعت مدارس،‌ رابطه استاد شاگردی را هر چه صمیمی تر و نزدیک تر پایه ریزی کنند تا مدرسه ها برای دانش آموزان و معلمان هر روز شاداب تر و جذاب تر از روز قبل باشد .
مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 شهر تهران ضمن قدردانی اززحمات مدیران مدارس، با توجه به بازدید های یک ماهه گذشته از مدارس ، رسیدگی به فضاهای آموزشی ، ورزشی ، آزمایشگاه ها و نمازخانه ها از نظر وضعیت ظاهری ، تعمیرات و رنگ آمیزی و تعویض مبلمان آموزشی،‌ آراستگی دفتر کار مدیران و معلمان و .. از تمامی مدارس منطقه خواستار شد . و گفتن متاسفانه بعضی مدارس علیرغم موقعیت خاص جغرافیایی در منطقه و داشتن شرایط مساعد مالی کمتر از نام خود و حد انتظار مردم هستند ، مدارسی که انتظار می رود بتوانند حداقل دو مدرسه دیگر منطقه را حمایت نمایند بر اثر کم توجهی به مدارس لازم توجه تبدیل شده اند .
در این برنامه مدارس علامه حلی ( متوسطه دوره اول )،کاشانی ، فیروزکوهی، توحید و غیر دولتی نور نبوت مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار