معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:

رویکرد ارزشی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی برای ریشه کنی فساد اداری پرداخت

خبرگزاری پانا:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با رویکرد ارزشی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی برای ریشه کنی فساد اداری پرداخت.

کد مطلب: ۲۴۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حسین فیروزی در نخستین همایش آموزشی یک روزه ارتقا سلامت اداری استان کردستان در سال 93 در محل سالن اجتماعات دفتر آموزش و پژوهش استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: موضوع ارتقا سلامت اداری و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه و به ویژه در دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از بروز فساد و تقویت ارائه خدمات ارائه شده و کاهش موانع و مشکلات برای پاسخگویی مناسب به مردم و ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: همه باید تلاش خود را برای کاهش فساد در سیستم اداری دستگاه های اجرایی به کار گیریم و در این راستا مدیران باید با برنامه ریزی مناسب و دور اندیشی برای ریشه کنی آن تلاش خود را مضاعف کنند و این برنامه ها را در دستور کار مجموعه خود قرار دهند.

فیروزی تصریح کرد: این موضع را می توان از چند رویکرد مورد بررسی و تحلیل قرار داد که نخست از نظر علمی که بیشتر مبتنی بر رویکرد پدیده اقتصادی و تاثیر کاهش فساد اداری بر توسعه و تقویت مباحث اقتصادی در جامعه و راه های مبارزه با آثار و نتایج منفی آن باید در نظر گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان توسعه گفتمان مبارزه با فساد را خواستار شد و در ادامه گفت: امروه در دنیا بسیاری از کشورهای توسعه یافته با پرداختن به راه های مقابله با کاهش فساد اداری و تلاش برای پیشگیری از عوارض ناشی از آن گام های مهمی را برای توسعه برداشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار