مدیرعامل آبفای خوزستان در اولین نشست با کارکنان اعلام کرد:

‏استفاده بهینه از قابلیتهای نیروی انسانی موجود برای دستیابی به اهداف سال 93‏

خبرگزاری پانا: مدیرعامل آبفای خوزستان در اولین نشست با کارکنان این شرکت بر استفاده بهینه از قابلیتهای نیروی انسانی موجود برای دستیابی به اهداف سال 93 تاکید کرد.

کد مطلب: ۲۳۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی آبفای خوزستان در حاشیه اولین نشست صمیمانه مدیرعامل آبفای خوزستان با معاونین و کارکنان شرکت، علی اکبر علیمرادی سرمایه اصلی آبفای خوزستان را نیروی انسانی متعهد و متخصص این شرکت معرفی و استفاده بهینه از قابلیتهای خوب نیروی انسانی آبفای خوزستان را از مهمترین برنامه های کاری خود بیان کرد.
وی با تشویق کلیه کارکنان در سطوح مختلف برای ارتقای وضعیت شرکت ، تقویت ارتباط مدیران و کارکنان ، رضایتمندی مشترکان و اصلاح وضعیت معیشتی کارکنان و خانواده آنان اظهار امیدواری کرد در سایه این تلاش و همدلی در آینده ای نزدیک آثار مثبت آن برای همگان آشکار شود.
علیمرادی ایجاد همسویی منافع سازمانی با منافع نیروی انسانی و ایجاد حس رضایت در کارکنان را در موفقیت شرکت بسیار حائز اهمیت خواند و در ادامه خواستار همدلی و همبستگی بیشتر همکاران بمنظور ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان شد. وی خاطر نشان کرد : قطعا با تلاش و کوشش بیشتر می توانیم به جایگاهی که شایسته مردم خوزستان است دست یابیم.
در ابتدای این مراسم تعدادی از کارکنان به نمایندگی از همکاران به بیان دغدغه ها و مشکلات خود و شرکت پرداختند و مدیرعامل جدید خواستار بیان بی واسطه پیشنهادات و انتقادات همکاران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار