معاون فرماندار خمین خبر داد:

حمایت از سالمندان و استفاده از توان خیرین خمین در قالب برنامه رفاه اجتماعی

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خمین از حمایت سالمندان تحت عنوان شورای سالمندان، تشکیل شورای مشارکت های اجتماعی در خصوص بهبود وضعیت رفاه و تامین اجتماعی، استفاده از توان خیرین و سازمان های مردم نهادی که بیشتر در موضع رفاهی انجام خدمات می کنند و استفاده از پتانسیل آنها در قالب برنامه های رفاه اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۲۲۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

تهرانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با تشریح برنامه های حوزه ی رفاه و تامین اجتماعی سالجاری این شهرستان گفت: طرح ارتقاء سلامت از 15 اردیبهشت سالجاری ابلاغ و در این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: با اجرای این طرح افرادی که در بیمارستان بستر می شوند در صورت دارابودن بیمه ی شهری 10 درصد و در صورت داشتن بیمه ی روستایی 5 درصد از سهم درمان خود را پرداخت می کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خمین خاطرنشان کرد: شناسایی و ساماندهی نقاطی که افراد آسیب پذیر در آنجا ساکن هستند، ارائه خدمات تامین اجتماعی و احداث درمانگاه تامین اجتماعی که به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می دهند نیز توسط اداره بهزیستی شهرستان خمین صورت خواهد گرفت که این امر نیز در راستای ارتقای رفاه و تامین اجتماعی مردم انجام می شود.

تهرانی بیان کرد: در حال حاضر 50 هزار نفر در سطح شهرستان خمین از بیمه ی تامین اجتماعی استفاده می کنند و هم اکنون از وجود 3 پزشک بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دفتر خدمات درمانی و بیمه سلامت نیز یکی دیگر از اقدامات رفاه و تامین اجتماعی بشمار می رود تصریح کرد: همچنین 6000 هزار نفر از افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نبودند در طرح بیمه سلامت ثبت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار