امحای اسکناس‌های تقلبی در ماشین لباسشویی

خبرگزاری پانا: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری جاعلان حرفه‌ای اسکناس که به صورت خانوادگی اقدام به جعل اسکناس و مدارک هویتی می کردند خبرداد.

کد مطلب: ۲۱۸۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ حبیب الله صادقی با اعلام این خبر گفت: درپی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهیه و توزیع اسکناس‌های جعلی، مدارک هویتی و نگهداری سلاح و مهمات از سوی فردی به نام «ی- و» با همکاری همسر و یکی از دوستان خود در منطقه دولت آباد کرج پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، پس از اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه سردسته باند را تحت نظر قرار داده و با کنترل ترددهای نامبرده در نهایت در یک فرصت مناسب وارد مخفیگاه متهمان شدند.

صادقی بیان داشت: ماموران در حین ورود به منزل، متهم را در حالیکه در حال از بین بردن کلیه آلات جرم با استفاده از ماشین لباسشویی بود ، دستگیر و پس از انتقال مدارک جرم به خارج از ماشین لباسشویی، 2 نفر دیگر از متهمان به نام‌های «س ن» و «ن م» را به همراه 8 میلیون و 400 هزار تومان اسکناس 10 هزارتومانی جعلی ، تعدادی مدارک شناسایی، یک عدد مهر جعلی ژله‌ای ، مقادیری مواد مخدر ، یک دستگاه برش کاغذ اسکانس جعلی، تعداد دو دستگاه چاپگر رنگی و مقادیر زیادی اوراق چاپ اسکناس جعلی دستگیرکردند.

به گفته صادقی متهمان در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر جعل اسکناس و مدارک هویتی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار