اجرایی شدن سند توسعه اشتغال استان کرمانشاه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در حال پیگیری است

خبرگزاری پانا: در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سند توسعه اشتغال استان به صورت دستگاهی و بخشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۲۱۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا؛ مهندس سهراب براندیشه دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور کلیه مدیران دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید در راستای تعهدات اشتغال و میزان سرمایه گذاری استان گفت: در سال 93 پیش بینی تعهدات اشتغال و میزان سرمایه گذاری به صورت توزیع شهرستانی و بر اساس سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان تنظیم گردیده است.


مهندس براندیشه در ادامه از تصویب 10 طرح اقتصادی زودبازده خبر داد و گفت: این طرحها با اعتبار بیش از 1 میلیارد و 60 میلیون تومان به مصوب شده اند و آماده انعقاد قرارداد با بانکهای عامل هستند.


دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در خصوص طرحهای تصویبی گفت : اعتبارات این طرحها از محل خط اعتباری سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در بخش صنعت بوده که زمینه اشتغال 112 نفر را فراهم می نماید.


وی در خصوص پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز گفت: از ابتدای پرداخت تسهیلات اعتبارات سفر خط رهبری تعداد بیش از 1 هزار و 490 طرح با مبلغی بالغ بر 445 میلیون تومان به تصویب رسیده و آماده انعقاد قرارداد با بانکهای عامل استان می باشد.


گفتنی است: در پایان این نشست ارایه گزارش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای پیرامون کمیته آموزش، گزارش دبیرخانه در خصوص اقدامات انجام شده کمیته کارشناسی راهبردی سند توسعه اشتغال استان، گزارش وضعیت مانده اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بنگاههای اقتصادی زودبازده و ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار