مدیر پروژه سد تنگ سرخ:

هیچگونه سند دال بر مالکیت افراد حقیقی یا حقوقی در قبال املاک مجاور پروژه سد تنگ سرخ ارائه نشده است

خبرگزاری پانا: مدیر پروژه مقیم شهرداری در پروژه سد تنگ سرخ شیراز گفت: هیچگونه سند و مدرکی دال بر مالکیت فرد یا افراد حقیقی یا حقوقی در قبال املاک مجاور پروژه سد تنگ سرخ تا به حال به شهرداری ارائه نشده است.

کد مطلب: ۲۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شهرداری شیراز، مجتبی رعنایی با بیان اینکه شهرداری شیراز جاده دسترسی به محل احداث این سد را یک سال پیش آماده کرده بود، اظهار داشت: شهرداری حتی بیش از تعهداتش درباره این پروژه ملی اقدام کرده است.
وی سد تنگ سرخ را یک پروژه کلیدی برای شهر شیراز دانست و با انتقاد از برخی اظهار نظرها، خاطرنشان ساخت: تمامی شهروندان و مسئولین بر ضرورت احداث این طرح ملی در شیراز اذعان و تأکید دارند.
مدیر پروژه سد تنگ سرخ شیراز با یادآوری این موضوع که 50 درصد هزینه اجرای این پروژه را شهرداری شیراز و 50 درصد را دولت تأمین می کنند و با تقدیر از عملکرد وزارت محترم نیرو در تعیین پیمانکار و تجهیز کارگاه در محل پروژه، اظهار داشت: اکنون که عزم همگان برای اجرایی شدن این پروژه جزم است، نباید چند معارض محلی که بدون ارائه هیچگونه مدرک مستدل از شروع پروژه جلوگیری می کنند مانع اجرایی شدن این طرح ملی شوند.
او ضمن تقدیر از شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز و استانداری فارس برای پیگیری به ثمر رساندن این پروژه خواستار همکاری دستگاه های انتظامی برای مقابله با مخلان اجرای این پروژه شد.
رعنایی همچنین به تشریح موقعیت این پروژه پرداخت و تصریح کرد: در صورت تداوم همکاری منابع طبیعی استان تمامی عرصه فیزیکی برای اجرای این پروژه فراهم است.
وی خاطرنشان کرد: تنها مستند ارائه شده از سوی مسئولین ذیربط در خصوص معارضان اجرای این پروژه ملی، فقط مجوز چرای دام است که قطعا همین شرایط در نقطه ای دیگر که رضایت این افراد را تأمین کند در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار