مقواهای غیربهداشتی و غیراستاندارد شیرینی فروشی ها جمع آوری شد

خبرگزاری پانا: مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: ده برند مختلف شیرینی های بهداشتی ، به دلیل رعایت نکردن اوزان جعبه ها ، غیراستاندارد تشخیص داده و جمع آوری شد.

کد مطلب: ۲۰۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از استاندارد استان تهران ، مسلم بیات در تشریح این خبر افزود: در جریان بازرسی های ناظران و کارشناسان استاندارد در طرح ضربتی بازرسی از قنادی های تهران ، در آستانه نوروز 93 ، 22 هزار و 481 جعبه مقوایی شیرینی ، به دلیل وزن بیشتر از حد استاندارد ، توقیف و جمع آوری شد.
وی با بیان این موضوع که برخی جعبه های 500 گرمی حتی تا 35 گرم اضافه وزن داشت، افزود : مقواهای با نام های تجارتی پرنیان سلولز ، مقواسازی اصفهان ، یکتا زرین سلولز ، خورین ، تپه سیف ، مشهد سلولز ، تایسیزرول ، علی اکبری ، خزر و وارنا از جمله مقواهای غیراستانداردی بود که به دلیل رعایت نکردن شرایط استاندارد و ماده 9 قانون استاندارد ، جمع آوری شد.
بیات با درخواست از شهروندان در توجه به نشان استاندارد بر روی جعبه های شیرینی ، تذکر داد : در این طرح ، از مشهورترین و پرطرفدارترین قنادی های تهران بازدید و متاسفانه در اکثر آنها ، جعبه های غیراستاندارد یافت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار