بستر جذب سرمایه گذاری و توسعه گردشگری در کرمانشاه فراهم است

خبرگزاری پانا: تنوع و غنای فرهنگی بالا ، وجود مناطق نمونه گردشگری(50 منطقه) بستر لازم را جهت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری فراهم کرده است.

کد مطلب: ۱۸۰۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمانشاه در شورای اداری این اداره کل اظهارداشت: استانهای غربی از جمله استان کرمانشاه از پتانیسل های بالایی در زمینه گردشگری برخوردار می باشند و در استان کرمانشاه بستر مناسب برای سرمایه گذاری وجود دارد.
علی فعله گری افزود: تنوع و غنای فرهنگی بالا ، وجود مناطق نمونه گردشگری(50 منطقه) بستر لازم را جهت سرمایه گذاری و توسعه گردشگری فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: بدون تردید نقش مهم صنعت گردشگری در توسعه پایدار مورد توجه است و در این راستا استان چهار فصل کرمانشاه از این صنعت و توسعه آن می تواند بیشترین بهره را ببرد.
فعله گری افزود: دراین راستا سرمایه گذاری در جهت ایجاد، تکمیل، توسعه و تجهیز هر چه مناسب تأسیسات گردشگری بیش از پیش مورد اهمیت است ضمن اینکه صنایع دستی در استان کرمانشاه یک موتور اشتغال است وباید به صنایع دستی توجه ویژه کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه خاطر نشان کرد: می توان با آموزش رشته های مختلف بومی و سنتی صنایع دستی در استان کرمانشاه را احیاء و به رونق روز افزون آ ن پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار