بازیگر فیلم «سریع و خشن» در سانحه رانندگی درگذشت

خبرگزاری پانا: «پل واکر»، بازیگر مجموعه فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» در یک تصادف رانندگی در کالیفرنیا در سن 40 سالگی درگذشت.

کد مطلب: ۱۵۷۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، «پل واکر» بازیگر فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» بود که در خودرو دوستش طی یک سانحه رانندگی در شمال لس‌آنجلس جان خود را از دست داد.

«واکر» نقش‌آفرینی در فیلم‌های «سریع و خشن» را از سال 2001 آغاز کرد و در تمامی شش قسمت از این فیلم پرفروش مقابل دوربین رفت.

وی در حالی‌ که عازم یک مراسم خیریه با دوستش بود، دچار سانحه رانندگی شد و پلیس ماشین آنها را در حالی که در آتش می‌سوخت پیدا کرد و مرگ دو سرنشین آن تایید شد.

کمپانی یونیورسال با انتشار بیانیه‌ای از مرگ «پل واکر» ابراز تاسف و اعلام کرد، وی حقیقتا یکی از قابل احترام‌ترین اعضای استودیو طی 14 سال گذشته بوده است و فقدان او ضربه بزرگی برای تمام اعضای تیم «سریع و خشن» محسوب می‌شود.

«پل واکر» برای بازی در نقش یک پلیس مخفی برایان اوکانر در مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» شناخته می‌شود و در کنار «ون دیزل» و «مایکل رودریگوئز» از بازیگران اصلی این مجموعه فیلم به حساب می‌آید.

«واکر» اخیرا در درام «ساعت‌ها» که یک فیلم مستقل است مقابل دوربین رفته بود،‌ فیلمی که قرار بود از 13 دسامبر اکران خود را آغاز کند و داستان فیلم درباره پدری است که در تلاش است فرزند نوزاد خود را پس از وقوع توفان زنده نگه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار