˝کچل کفترباز˝ راهی چین شد

خبرگزاری پانا: پویانمایی «کچل کفترباز» به عنوان تنها نامزد ایرانی دریافت جایزه پاندای طلایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی سیچوان چین معرفی شد.

کد مطلب: ۱۵۲۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این فیلم هشت دقیقه ای به کارگردانی صادق جوادی از آثار تولید شده در امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است .


محسن حموله گفت: این اثر در بخش ویژه این جشنواره شرکت کرده و قرار است با فیلم هایی از کشورهای چین و لیتوانی برای دریافت جایزه پاندای طلایی رقابت کند.


وی افزود: این جایزه بین المللی به فیلم‌های مستند، انیمیشن، دانشجویی و درام تلویزیونی تعلق می‌گیرد.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این کانون 12 اثر کوتاه انیمیشن به دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های تلویزیونی سیچوان فرستاد.


حموله افزود: بازار بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی، رویدادهای رسانه‌ای فرهنگی و بازار توسعه رسانه جهانی بخش های دیگر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم سیچوان است.


وی گفت: این جشنواره با هدف کشف موضوعات و خلق مضامین جدید و اطلاع‌رسانی، 25 تا 27 آبان در شهر چاندوی کشور چین برگزار می‌شود.


نخستین جشنواره بین المللی فیلم های تلویزیونی سیچوان سال1991 میلادی برگزار شد و این جشنواره از جشنواره‌های مطرح تلویزیونی در آسیاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار