پلمپ وتعطیلی یک کافی نت متخلف در اسفراین

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از پلمپ و تعطیلی یک باب کافی نت متخلف در شهرستان اسفراین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرگرد سهیل خاکشور با اعلام این خبر افزود: در راستای کاهش جرائم اینترنتی و اجرای طرح نظارت و کنترل مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی ،ازکافی نت های شهرستان های اسفراین بازدید فنی و تخصصی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از نت سراهای متخلف که دارای نواقص مشهود و یا تخلفات خدمات اینترنتی بودند ابتدای امر به آنان تذکرو مهلت داده شده بود تا درخصوص رفع نواقص و برطرف نمودن تخلفات گزارش شده دراسرع وقت اقدام نمایند اما در بازدید آتی و مجدد صورت پذیرفته توسط تیم فتا یکی از کافی نت ها به تصدی خانم ص.ک به این امر بی توجهی کرده و هیچ اقدام موثری در این جهت به عمل نیاورده بود.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در ادامه بیان داشت : ضمن تنظیم صورت جلسه توسط بازرسان و با هماهنگی قبلی به عمل آمده با مقام قضائی شهرستان اسفراین ، کافی نت مذکور در محل توسط نماینده اماکن پلمپ و تعطیل شد.

سرگرد خاکشور همچنین خاطر نشان کرد: متصدی کافی نت به همراه پرونده متشکله ومستندات لازم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

لین مقام اتنظامی با اشاره به اینکه پلیس فتا حافظ حریم خصوصی کاربران در فضای سایبر است تأکید کرد: چشمان تیزبین کارشناسان این پلیس همواره اعمال و رفتار مجرمان و متخلفان را در اینترنت رصد و ضمن شناسایی آنان را مورد پیگرد قضائی قرار می دهند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: کنترل و نظارت بر نت سراها در شهرستان های تابعه استان خراسان شمالی توسط تیم تلفیقی پلیس فتا، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ،اتحادیه مثمر ثمر بوده و باعث مکلف شدن کافی نت هابه رعایت ضوابط ابلاغی از سوی پلیس شده است که این موضوع تأثیر زیادی در پیشگیری از وقوع جرائم داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار