مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

مهارت‌آموزی، ذهن را تقویت می‌کند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت مهارت‌آموزی، ذهن را تقویت و فعال می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی، ذهن را تقویت می‌کند

مراسم آغاز تولید تله فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال با حضور محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی، سیدامیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمد حسین زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و امیر رضا رجبی، مدیرکل صمت خراسان رضوی برگزار شد. این تله فیلم کاری از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با همکاری صدا و سیمای استان است و برای اولین بار، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی فیلمی فاخر در این سطح تولید می‌کند.

محسن نصرپور مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی گفت: شرکت‌‌ها و کارخانه‌های بزرگ می‌توانند به کمک رسانه ملی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنر استان بیایند تا بخش‌هایی از هزینه‌های تولید آثار نمایشی را تامین کنند.

وی افزود: آثار نمایشی، مهم‌ترین آثار و ساختار در تلویزیون است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، باید به آثار نمایشی توجه و سرمایه گذاری شود.

مدیرکل صداوسیما ادامه داد: امید، اخلاق، آگاهی و دین چهار محوری است که باید در آثار تولیدی‌ ما وجود داشته باشد و خوشبختانه در فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال، به این محورها پرداخته شده است.

امیر رضا رجبی مدیرکل صمت خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در یک سال اخیر، تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش با موضوع هنرستان‌های جوار صنعت داشتیم و فنی‌وحرفه‌ای آمادگی قرار دادن بخشی از ساختمان‌ها در اختیار واحدهای تولیدی برای آموزش‌های خاص را دارد و تاکید بسیاری بر آموزش‌های حین کار شده است.

وی بیان کرد: ما آمادگی برگزاری تورهای دانش‌آموزی را داریم تا با صنعت بیشتر آشنا شوند، قدردان نعمت‌ها باشند و برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باید قدردان همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های منسجم و متراکم باشیم؛ چرا که به ندرت دیده می‌شود. مطمئناً هر دانش‌آموزی در قالب این فیلم سینمایی، مهارتی بیاموزد، بسیار موفق خواهد بود؛ زیرا آموزش هر مهارت، ذهن را بازتر می‌کند.

وی گفت: خداوند نعمت‌های فراوانی در اختیار ما قرار داده است. ما باید قدردان چنین شرایطی باشیم و از تمام لحظات آن بهره‌مند شویم.

شوشتری عنوان کرد: ما شاهد هستیم بسیاری از سریال‌ها و کتاب‌ها ایجاد کننده فرهنگ در دنیا هستند. فرزندان‌ما با تماشای یک سریال، تغییرات بسیار زیادی می‌کنند. بهره نبردن از فضای رسانه‌ای با وجود داشتن اختیارات و تاثیرات، خسارتی بزرگ است.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار