رئیسی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای آذربایجان شرقی:

خانواده شهدا صاحبان اصلی، پشتوانه‌های عظیم انقلاب و پرچم برافراشته ایثار و شهادت در جامعه هستند

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری بر توجه ویژه دولت به دغدغه‌های خانواده‌های شهدا به‌ویژه درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت مردم به صورت عام و خانواده شهدا به صورت خاص از دولت انتظارات و توقعات به حقی دارند، گرچه در برهه‌ای بنا به دلایلی در کشور دچار عقب‌ماندگی شده‌ایم، اما دولت مردمی برای حل مشکلات کشور مصمم است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
خانواده شهدا صاحبان اصلی، پشتوانه‌های عظیم انقلاب و پرچم برافراشته ایثار و شهادت در جامعه هستند

سید ابراهیم رئیسی در بخش پایانی برنامه‌های دور دوم سفر استانی دولت مردمی به آذربایجان شرقی، با جمعی از پدران، مادران، خواهران و فرزندان شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت استان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله رئیسی در این دیدار خانواده معظم شهدا را صاحبان اصلی، پشتوانه‌های عظیم انقلاب و پرچم برافراشته ایثار و شهادت در جامعه معرفی کرد و گفت: پیوند شما خانواده‌های معزز شهدا با نظام و انقلاب ناگسستنی و دغدغه‌مندی شما نسبت به آرمان شهیدان و ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهور همچنین بر توجه ویژه دولت به دغدغه‌های خانواده‌های شهدا به‌ویژه درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: مردم به صورت عام و خانواده شهدا به صورت خاص از دولت انتظارات و توقعات به حقی دارند، گرچه در برهه‌ای بنا به دلایلی در کشور دچار عقب‌ماندگی شده‌ایم، اما دولت مردمی برای حل مشکلات کشور مصمم است.

رئیسی با بیان اینکه دیروز شهدا و خانواده معظم شهدا از آزمون و امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و امروز نوبت امتحان مسئولان است که چگونه از خون مطهر شهدا صیانت کنند، تاکید کرد: خوشبختانه با همراهی و هماهنگی مثال‌زدنی مسئولان، استان آذربایجان شرقی در حال پیشرفت و فضای استان فضای کار و تلاش است و ان‌شاالله آینده بسیار پر امیدی پیش روی ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار