آیت‌الله رئیسی در نشست با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته سیاست قطعی دولت مردمی است

تهران (پانا) - رئیس جمهوری به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت مردمی عنوان و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد، موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع‌رسانی کند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته سیاست قطعی دولت مردمی است

در آخرین برنامه روز اول از دومین سفر استانی دولت مردمی به آذربایجان شرقی، جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی این استان، شامگاه پنجشنبه با رئیس جمهوری دیدار و به بیان نظرات خود و همچنین مسائل و مشکلات آذربایجان شرقی در حوزه‌های مختلف پرداختند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این نشست و ناظر به مسائل مطرح شده از سوی فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی، توجه به فعالیت‌های قرآنی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی فرهنگی استان آذربایجان شرقی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس دولت همچنین به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت مردمی عنوان و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد، موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع رسانی کند.

رئیس جمهوری در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش فعالان فرهنگی استان در روشنگری و تبیین ابعاد جنگ شناختی دشمن برای مردم گفت: فعالان فرهنگی باید اهتمام بیشتری به نقش‌آفرینی در جهاد تبیین داشته باشند.

لزوم حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری دانش آموزان، پیشگیری از بروز حاشیه‌نشینی، تاکید بر فعال‌سازی اقتصاد روستا و ضرورت ایجاد مهدکودک در همه ادارات به منظور رفع دغدغه و نگرانی مادران شاغل، از دیگر محورهای سخنان آیت الله رئیسی در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار