سخنگوی سپاه: امام(ره) احیاگر معنویت برای همه بشریت بودند

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه در جمع مردم شهرکرد با اشاره به اینکه امام(ره) احیاگر معنویت برای همه بشریت بودند گفت‌ آرمان‌های امام و شهدای 15خرداد راهنما است و نسل جدید ما بداند گام دوم انقلاب اسلامی، گامِ پیشرفت است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی سپاه: امام(ره) احیاگر معنویت برای همه بشریت بودند

‌به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد گفت: در جغرافیای ایران اسلامی شخصیت های بزرگی در مقاطع مهم تاریخی مورد اقبال مردم واقع شدند؛ اما "امام(ره)" بنیانگذار انقلاب و معمار کبیر انقلاب اسلامی یک استثناست.

وی، افزود: امام(ره) احیاگر معنویت و دین گرایی و ارزش ها نه برای ایران اسلامی و ما شیعیان و مسلمانان؛ بلکه برای همه بشریت بودند.

سخنگوی سپاه با اشاره به گذشت 34 سال از ارتحال حضرت امام(ره)، تصریح کرد: امروز بیانات امام(ره)، تدبیرهای امام(ره)، راهبردهای امام(ره)، که تجمیع آن را در وصیت نامه سیاسی الهی ایشان می بینیم، افق روشنی را در مقابل جامعه بشریت می گذارند.

سردار شریف با اشاره به گرفتاری های متعدد و بروز هزاران مصیبت برای جامعه بشری بر اثر تحکّم اندیشه های بشریِ نظام های ظالمی که جز به ثروت اندوزی و رفتار استکباری چیزی برای ارائه به بشر در این کره خاکی ندارند، اظهار کرد: حضرت امام(ره) مجددا تعالیم پیامبران الهی را که برگرفته از وحی الهی بود برای مردم ما احیا کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امام(ره)، مشی پیامبر اکرم و مشی مدیریتی امیرالمؤمنین را که برگرفته از قرآن کریم و وحی الهی است و منطبق‌ترین شرایط را با فطرت همه انسانها دارد را احیا کردند.

سردار شریف تأکید کرد: خدا را شاکریم که امام ملت مقاومی را هم تربیت کردند. و این ملت با عزمی راسخ از 15خرداد 42 یعنی 60 سال قبل تا به امروز علی رغم همه طراحی ها و توطئه ها و دسیسه چینی های دشمن، این صراط مستقیم را رها نکرده و برای آن هزینه پرداخته و استقامت کردند و به برکت هدایتهای رهبر معظم انقلاب در طول 34 سال گذشته، امروز نظام جمهوری اسلامی از همیشه بالنده تر و توفنده تر به پیش می رود.

وی، تلاش دشمنان برای القای دوگانگی در مسیر امامین انقلاب را یادآوری کرد و گفت: خدای بزرگ را شاکر هستیم که دشمنان ما که در طول این سالها بویژه بعد از ارتحال حضرت امام تلاش کردند بگویند راه امام چیز دیگری بود و رهبر انقلاب چیز دیگری را پیگیری می کرد؛ اما به برکت نور ولایت و خورشید امامت رهبر معظم انقلاب مستحکم و استوار همان آرمان های امام را دنبال کردند و همه غیض دشمن دقیقا برای همین است که رهبر معظم انقلاب ذره‌ای از آرمان های امام کوتاه نیامدند.

سخنگوی سپاه افزود: چکیده وصیت نامه سیاسی الهی امام بیشترین کلیدواژه ای که تکرار شده استقلال ملت ایران در همه ابعاد بوده است و رهبر معظم انقلاب در طول این سالها همواره استقلال کشور را گوشزد کرده اند و همواره از مسئولین کشور مطالبه کرده اند و این دقیقا یکی از آرمان های اصلی امام راحل بود.

سردار شریف تصریح کرد: تداوم جمهوریت نظام، تداوم مشارکت مردم، تداوم اعتماد به نیروی عظیم مردم مسلمان ایران، همواره مورد تأکید امام بوده است. در انقلاب، در دفاع مقدس، در سازندگی کشور، امام همواره مردم را بعنوان موتور محرکه و تأثیرگذارترین عامل برای پیشرفت کشور می دانستند و دقیقا همان چیزی است که رهبر انقلاب در طول این سالها همواره به آن تأکید داشتند و همواره آن را بعنوان سرمایه اصلی می دانستند و بارها و بارها تأکید کرده‌اند که مردم محور حرکت و سرمایه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: در وصیت نامه سیاسی الهی امام و تدابیر حکومتی امام در دوران حیاتشان، غفلت نکردن از دشمن یکی از مؤلفه های مورد تأکید امام بوده و رهبر معظم انقلاب لحظه ای ملت ما را از توجه دادن به دشمن و طراحی های دشمن غافل نکرده‌اند‌.

سردار شریف با اشاره به اعتراف دولتمردان آمریکایی مبنی بر خنثی شدن برنامه ریزی و طراحی های چندساله آنها علیه انقلاب اسلامی با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: علت اینکه در طول این سالها بویژه سالهای اخیر، دشمن همه تلاش خودش را گذاشته که به جایگاه رهبری و شخص رهبر معظم انقلاب تهاجم کند، در همین نوع اداره حکومت و تداوم راه امام و پیمودن راه امام برای رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی است.

وی، با اشاره به نوع رهبری در کشورهای مختلف دنیا و سرنوشت ملت های مختلف همچون مصر، عراق، لیبی و ...، اظهار کرد: نعمت رهبری، نعمت الهی است و مردم و جوانان ما قدر این هدیه الهی را بدانند.

سردار شریف با اشاره به توطئه های دشمنان برای دورکردن مردم از انقلاب با بزک کردن دوران پیش از انقلاب ، جدایی بخش های بزرگی از سرزمین ایران و غارت کشور در دوران قبل از انقلاب را یادآوری کرد و تصویرسازی دروغین از بیرون مرزهای ایران اسلامی و سیانمایی درون کشور را گزاره ای دانست که بارها و بارها در طول 24 ساعت برآن تأکید می کنند تا تصویر غیرواقعی در ذهن جوانان ما قالب کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به ایستادگی ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: حضرت امام(ره) فرزندانی را تربیت کرد که با تمام وجود خودشان پایبند آرمان های اسلام و امنیت این کشور بودند و نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور جدا شود.

سخنگوی سپاه، با اشاره به تربیت یافتگان مکتب انقلاب و امام و دوران رهبری مقام معظم رهبری ، ارائه چهره هایی همچون سردار سلیمانی به جهان و شکست داعش در منطقه را نشانگر عظمت جمهوری اسلامی دانست.

وی گفت: کسانی که از سر جهالت و بدتر از آن از روی حسادت و بدتر از آن در اثر لجاجت و یا بدتر از همه از روی مخالفت با اصل انقلاب و امام انقلاب، عملکرد نظام را زیر سوال می برند سخت در اشتباه هستند و انقلاب به برکت خون شهدا و به برکت استقامت ملت به پیش خواهد رفت و موانع کوچکی را که امروز می بینیم از سرراه مردم برخواهد داشت.

سردار شریف تصریح کرد: افق آینده انقلاب اسلامی مثل آفتاب درخشان و روشن است. نسل جدید ما بداند گام دوم انقلاب اسلامی، گام پیشرفت قابل مشاهده در همه مشکلات زندگی است که بعضا ما با آنها در زندگی مواجه هستیم ‌است.

وی با اشاره به عبور از سختی ها و مشکلات بزرگ همچون دوران دفاع مقدس و بمباران و موشکباران شهرها، گفت: امروز به برکت تدابیر رهبر انقلاب و تلاش فرزندان شما در نیروهای مسلح به مرحله ای رسیده ایم که پیشرفته ترین تجهیزات آمریکایی ها را هدف قرار می دهیم و می زنیم و رسما هم اعلام می‌کنیم و پایگاه ها و محل استقرارشان را هم می زنیم.

سخنگوی سپاه تأکید کرد: این قدرت جمهوری اسلامی است که توانسته است تهدید دفاع مقدس را برای یک فرصت طلایی برای امنیت پایدار این کشور تبدیل کند.

سردار شریف گفت: خرسند و خوشحالیم که در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام به روح ملکوتی حضرت امام و شهدای انقلاب اسلامی اعلام کنیم که سرافرازانه با سری برافراشته، با ایمانی عمیق و انگیزه ای قوی راه امام و شهیدان را ادامه داده ایم و امروز انقلاب اسلامی به مرحله بالندگی وشکوفایی خودش رسیده است.

وی افزود: دشمنان ما به شدت سردرگم هستند و نمی دانند چه می گویند آنها از این همه شکست و خفت سرگیجه گرفته اند . اینها برای داعش طراحی عظیم کرده بودند. برای انقلاب و اقتصاد و پیشرفت ما طراحی عظیم کرده بودند؛ اما ملت ما با ایستادگی و مسئولین ما با تیزهوشی و دراین خود این موانع را از سر راه برداشتند و به فضل الهی شما شاهد یک شکوفایی عظیم بعد از این در گام دوم انقلاب خواهید بود.

سردار شریف گفت: آرمانهای امام و شهدای 15خرداد راهنمای مجسم ماست مثل ستارگان آسمان ما را هدایت می کنند و تا زمانی که ما مستحکم و قوی و با انگیزه دل در گرو آرمان های انقلاب و تدابیر رهبر معظم انقلاب داشته باشیم همواره پیروزی از آن ماست. این وعده قرآن کریم است که فرموده؛ تا زمانی که شما برای تحقق آرمان های الهی تلاش می کنید، پیروزی شما را تضمین می کنند که در مراحل و دوران های مختلف دیده و مزه و لذت این پیروزی را چشیده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به افسردگی دشمنان انقلاب، پیروزی های حاصله را از برکت انقلاب اسلامی، تداوم آرمان های حضرت امام(ره)، گوش به فرمان بودن مردم نسبت به رهبر حکیم انقلاب اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار