تن‌هاخ: مگوایر خودش باید برای رفتن تصمیم بگیرد

تهران (پانا) - سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره آینده کاپیتان این تیم با اشاره به عدم رضایت وی از نیمکت‌نشینی، گفت که این بازیکن خودش باید درباره آینده تصمیم بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تن‌هاخ: مگوایر خودش باید برای رفتن تصمیم بگیرد

منچستریونایتد دیشب در هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس برابر فولام به پیروزی رسید تا با ۷۷ امتیاز جایگاه سومی‌اش را قطعی کند.

اریک تن‌هاخ پس از این بازی درباره سرنوشت هری مگوایر و داوید دخیا برای فصل آینده و همچنین فینال جام حذفی با منچسترسیتی اظهارنظر کرد.

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی درباره آینده مگوایر به روزنامه تایمز گفت: خوشحالم که او اینجاست و زمانی که به او نیاز داشتیم، کارش را انجام داد. اما او خودش باید باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

تن‌هاخ افزود: مگوایر در تمرینات ۱۰۰ درصد تلاش می‌کند و نقش مهمی به عنوان کاپیتان باشگاه ایفا کرده است، اما تصور نمی‌کنم این بازیکن در آینده به نیمکت‌نشینی رضایت بدهد. هیچ‌کس از چنین وضعیت راضی نخواهد بود.

عملکرد مگوایر که سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۱۰۱ میلیون دلاری به عنوان گران‌ترین مدافع جهان از لستر به اولدترافورد رفت، در فصل رو به پایان لیگ جزیره در حد انتظار نبوده است. او پشت سر لیساندرو مارتینز، رافائل واران و ویکتور لیندلوف و حتی لوک شاو قرار گرفته و تنها در ۸ بازی فصل جاری به میدان رفت.

قرارداد مگوایر تا سال ۲۰۲۵ ادامه دارد اما به نظر می‌سد این ملی‌پوش انگلیسی و یونایتد به پایان خط رسیده‌اند. خلاف مگوایر، تن‌هاخ از ماندن دخیا که بیشترین کلین‌شیت را در فصل جاری لیگ جزیره ثبت کرده، استقبال کرد.

سرمربی منچستریونایتد درباره وی گفت: دخیا در باشگاه باقی خواهد ماند. نمی‌گویم او همیشه شماره یک من خواهد بود، زیرا در باشگاهی مانند منچستریونایتد باید در همه پست‎‌ها رقابت وجود داشته باشد.

تن‌هاخ در ادامه درباره دیدار با منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس که قرار است روز شنبه برگزار شود، هم صحبت کرد و افزود: من بسیاری از فینال‌های جام حذفی را دیده‌ام و واقعا مشتاقانه منتظر این بازی هستم. هدف ما توقف منچسترسیتی نیست، بلکه قهرمانی در جام حذفی است. ما می‌خواهیم میراث و دوران خود را بسازیم.

یونایتد پس از آخرین قهرمانی در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ تحت هدایت آلکس فرگوسن، هنوز در لیگ جزیره قهرمانی را کسب نکرده اما با توجه به مهارت‎‌های مدیریتی و هوش تاکتیکی تن‌هاخ، هواداران یونایتد به تیمشان برای بازگشت به روزهای اوج خوش‌بین هستند.

تن‌هاخ می‌گوید که با فرگوسن در ارتباط است و از صحبت با سرمربی افسانه‌ای یونایتد لذت می‌برد. سرمربی هلندی یونایتد دراین‌باره اظهار داشت: صحبت کردن با او با آن همه تجربه و ذکاوت واقعاً ارزشمند است. از سرالکس، چیزهای زیادی یاد می‌گیرم زیرا او یک مربی افسانه‌ای است و به من یاد می‌دهد که چگونه تیم را مدیریت کنم. استاندارهای بالای منچستر پس از رفتن فرگوسن از بین رفت و من می‌خواهم دوباره این را به تیم برگردانم تا منچستر با بالاترین استانداردها بازی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار