سرهنگ حمیدی:

4 موتورسیکلت حین انجام حرکات نمایشی در بزرگراه‌های تهران توقیف شدند

تهران (پانا) - سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
4 موتورسیکلت حین انجام حرکات نمایشی در بزرگراه‌های تهران توقیف شدند

سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برابر قوانین و مقررات موجود در کشورمان، تردد موتورسیکلت‌های سنگین در معابر ممنوع بوده و چنین موتورسیکلت‌هایی اصلاً شماره‌گذاری نمی‌شوند، از این رو تردد آنها نیز در سطح معابر ممنوع است و در صورت رؤیت، پلیس حتماً نسبت به توقیف آنها اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و در پی کنترل تردد وسایل نقلیه در معابر عمومی و رصدهای ترافیکی توسط مرکز عملیات پلیس راهور تهران، تردد تعدادی موتورسوار در بزرگراه‌های تهران با استفاده از موتورسیکلت‌های سنگین مشاهده شده و رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت.

حمیدی افزود: با اشراف اطلاعاتی و در بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران انتظامی مشخص شد که موتورسواران از بزرگراه‌های شهیدان همت و صدر برای تردد و حرکات مارپیچ و نمایشی استفاده می‌کنند که در همین راستا برنامه عملیاتی برای مهار آنان در دستورکار قرار گرفت.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه در یک عملیات پلیسی منجسم و منظم چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مجوزهای قانونی در بزرگراه‌های شهید همت و شهید صدر توقیف شد، گفت: کارشناسان ارزش موتور سیکلت‌های توقیفی را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

به گفته وی با انتقال موتورسیکلت‌ها به پارکینگ پلیس راهور تهران، برای هر چهار موتورسوار نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار