کوچکی‌نژاد به پانا خبر داد؛

حمایت قاطع فراکسیون فرهنگیان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - فراکسیون فرهنگیان به ریاست حمیدرضا حاجی بابایی برای بررسی برنامه‌های رضا مراد صحرایی برگزار شد و در نهایت با اکثریت آرا از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت قاطع فراکسیون فرهنگیان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

جبار کوچکی‌نژاد، سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس در گفت‌و‌گو با پانا در تشریح این نشست، اظهار کرد: در این نشست اعضای فراکسیون پس از استماع سوابق مدیریتی و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، دغدغه‌ها و مسائل حوزه آموزش و پرورش را از دیدگاه خود بیان کردند.

وی افزود: پس از جمع‌بندی صورت گرفته از مباحث مطرح شده از سوی دکتر صحرایی، سوابق و برنامه‌های وی با اکثریت آرا توسط اعضای فراکسیون تایید شد.

لازم به ذکر است، بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی این هفته مجلس روز سه شنبه 9 خرداد 1402 برگزارش خواهد شد. در جلسه مذکور، ابتدا رئیس جمهوری یک ساعت فرصت خواهند داشت در مورد برنامه‌ها و صلاحیت وزیر محترم پیشنهادی ایراد نطق کنند. سپس سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، گزارش کمیسیون را به مدت ۱۰ دقیقه قرائت می‌کند و در پایان وزیر پیشنهادی، به مدت ۳۰ دقیقه به دفاع از برنامه‌ها و صلاحیت خود می‌پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار