مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

پیشکسوتان، ذخایر معنوی آموزش و پرورش هستند

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت پیشکسوتان ذخایر معنوی آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوتان، ذخایر معنوی آموزش و پرورش هستند

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان و فرهنگیان بازنشسته که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی است که بر دوش همه اقشار جامعه است، اظهار کرد: معلمان بدون هیچ چشمداشتی و با صبر و عشق وصف ناپذیری برای تربیت دانش آموزان تلاش می کنند.

وی ضمن تقدیر از همکارانی که سالیان سال عمر خود را در سنگر تعلیم و تربیت در جهت تحقق اهداف عالیه نظام آموزشی گذرانده و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکردند، گفت: شما معلمانی هستید که مانند شمع سوختید و به دیگران روشنایی بخشیدید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با عنوان اینکه پیشکسوتان فرهنگی هیچگاه آموزش و پرورش را رها نکرده اند، افزود: بسیای از پیشکسوتان فرهنگی بعنوان خیرین آموزشی برای تدریس رایگان در مناطق محروم استان اعلام آمادگی کرده اند که این نشان از عشق و علاقه معلمان است.

صفری همچنین از تقویت کانون پیشکسوتان فرهنگی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: از تمامی ظرفیت های موجود برای تقویت این کانون استفاده خواهیم کرد تا امکانات فرهنگی و تفریحی برای پیشکسوتان فرهنگی در این محل فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار