مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

همه در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت سهیم هستند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت همه در تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت و توسعه نظام آموزشی سهیم هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
همه در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت سهیم هستند

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در همایش گرامیداشت مقام معلم شهرستان سرعین با اشاره به اینکه دو مولفه‌‌ تعقل و منطق اصول اساسی کار معلمی است، افزود: اگر از ظرفیت معلمان در سطح جامعه به نحو احسن بهره برداری شود، عالی ترین چشم اندازهاو بهترین افق‌ها برای جامعه متصور خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه معلمان با تمامی جریانات جامعه درگیر هستند؛ گفت: با توجه به جریان ساز و تاثیر گذار بودن معلمان در جامعه، در جریانات اخیر کشور دشمنان با تمام توان با هدف به انحراف کشاندن مسیر متعالی این قشر ارزشمند به میدان آمدند که بار دیگر با شکست سختی مواجه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در رابطه با رتبه بندی معلمان و نحوه رسیدگی به اعتراضات، اظهار کرد: از میان ۱۸۵۰۰ فرهنگی استان، ۱۷۰۰۰ نفر از آنان رتبه بندی شده اند و طبق آمار رسمی و بررسی میزان ثبت اعتراضات به رتبه‌های دریافتی، ۸۵ درصد رضایتمندی را نشان می‌دهند.

صفری خاطرنشان کرد: بررسی اعتراضات نیز بر اساس تحقق عدالت اجتماعی و در راستای احقاق حقوق واقعی و جلوگیری از تضییع حق همکاران انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با الحاق متمم های بیشتر به قانون رتبه بندی و اجرای بهینه تر و کیفی تر این قانون، هیچ معلم بدون رتبه‌ای در سطح استان نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از زحمات فرماندار شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش و خیّرین مدرسه ساز گفت: امید است با بهره برداری از ظرفیت ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان سرعین، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در شاخص‌های توسعه همه جانبه به عنوان دستگاه برتر در سطح ملی باشد.

گفتنی است در این همایش ازسوی فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان سرعین،با اهدای لوح سپاس و تندیس یاد بوداز زحمات و تلاش‌های جهادی مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در اعتلای سطح تعلیم و تربیت استان و اهتمام ویژه ایشان نسبت به برنامه ‌های آموزش و پرورش شهرستان سرعین و پیگیری مجدانه مطالبات مردمی، تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار