رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

مسابقات قرآن گسترده‌ترین فعالیت قرآنی سطح استان است

مشهد(پانا)- رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت مسابقات قرآن بزرگ‌ترین و عمومی‌ترین فعالیت قرآنی سطح استان است که از اول سال تحصیلی این فرآیند شروع شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن گسترده‌ترین فعالیت قرآنی سطح استان است

سید اسماعیل اصغرزاده رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: امروز چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خراسان رضوی در بخش دختران در حال برگزاری است که منتخبین مدارس به مرحله اداره و بعد از آن به مرحله استان راه پیدا می کنند.در مرحله استان ما ۲ بخش داریم بخش اول دوره مقدماتی که بصورت غیر حضوری است و در حال حاضر در قسمت حضوری مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: منتخبین این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می کنند و در تابستان انشالله به تمام دانش آموزان سطح کشور به رقابت می پردازند.

وی در پاسخ به سوال پانا گفت: در حال حاضر ما شاهد دانش آموزان و گل های سرسبد دانش آموزی استان هستیم که دوستان قرآنی بسیار زیادی را با هم آشنا دیدیم و این یک اتفاق بسیار قشنگی بود که رخ داد و هم اینکه در فضای نورانی مسابقات مهارت ها و توانمندی‌هاشون را افزایش می دهند و خودشان را محک می زنند و به بهانه این مسابقات در اردوی زیبای قرآنی شرکت کرده اند.

اصغرزاده گفت: دانش آموزان به بهانه مسابقات با قرآن بیشتر انس می گیرند و معارف اهل بیت را بیشتر فرا می گیرند و در حوزه نماز فعالیت بیشتری می کنند و این مسئله باعث می شود دختران خوبمان در فضا و جامعه و مخصوصا فضای مجازی که شبهات زیادی را ایجاد کرده و سوالات مبهمی که به آن می رسند با افزایش معارف خودشان در مسیر نورانی و سعادت که قرآن و اهل بیت برای بشریت آورده اند مجهز بشوند و مطمن حرکت کنند و انشالله زندگی سعادت آفرینی برای خودشان تشکیل بدهند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار