تقدیر از برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل (پانا) - در اولین نشست تخصصی کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از فعالیت آموزش و پرورش اردبیل و دستگاه‌های فعال تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری آموزش و پرورش استان اردبیل

در این نشست که در محل خانه یاریگران استان برگزار شد، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی و دبیر کمیته فرهنگی پیشگیری استان ضمن تشکر از فعالیت‌های آموزش و پرورش در طول سال ۱۴۰۱، توجه به دانش آموزان، والدین و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و معلمان را در توسعه اقدامات پیشگیرانه، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر وآسیب های اجتماعی مهم برشمرد.

وی همچنین از آمادگی اعضای کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای مشارکت فعال در برنامه های محوله به دستگاه تعلیم وتربیت این استان خبر داد.

غفور حضوری،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان هم گفت: در قالب تفاهم نامه همکاری های مشترک آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر، برنامه های فرهنگی وپیشگیری در قالب ۸ عنوان برنامه و با پوشش نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر در حال اجراست که از مهمترین آن شکل‌گیری کانون یاریگران زندگی در ۱۲۰۰ آموزشگاه و برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم است.

وی اظهار کرد: با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز خانه یاریگران و مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی استان تهیه شده و در حال توزیع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار